۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۴۸۹۴۹۵
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

اعتکاف رجبیه در 50 مسجد برگزار می شود

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اعتکاف رجبیه در 50 مسجد استان برگزار می شود، گفت: اعتکاف سبب حفظ نسل جوان و آسیب پذیر از وسوسه های شیطان و هوای نفسانی شده و فرصتی مناسب برای تهذیب نفس و خلوت با خداوند متعال است.
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف ابراز داشت: حضور در مراسم روح بخش و معنوی اعتکاف موجب رشد معنوی و اخلاقی شده و مؤمنان را از فیض معنوی عظیمی بهره مند می کند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در سال جاری از روز دوشنبه مورخ 14 فروردین ماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه 17 فروردین خاتمه می یابد.

وی ادامه داد: علاقه مندان به حضور در مراسم پر فیض اعتکاف رجبیه می توانند برای ثبت نام به مسجد جامع کرمانشاه مراجعه کنند.

حجت الاسلام قبادی یادآور شد: مراسم اعتکاف برای خواهران در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شده و برادران در مساجد آیت الله بروجردی و حاج شهبازخان حضور خواهند یافت.

این مسؤول اظهار داشت: حضور در مراسم معنوی اعتکاف قلب و روح انسان را تطهیر داده و مهیای ورود به ماه های پرفیض شعبان و رمضان می کند بنابراین حضور در این مراسمات موجب تحکیم بنیه دینی و معنوی افراد می شود.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: اعتکاف موجب حفظ نسل جوان و آسیب پذیر از وسوسه های شیطان و هوای نفسانی شده و فرصتی مناسب برای تهذیب نفس و خلوت با خداوند متعال است.

وی در ادامه افزود: حضور در این مراسم معنوی بسیار توصیه شده و مورد تأکید بزرگان دین است زیرا ماه رجب از فضایل معنوی بالایی برخوردار بوده و اعتکاف فرصتی ناب برای بهره مندی بیشتر از این فضایل معنوی را فراهم می کند.

حجت الاسلام قبادی در پایان زمان برگزاری اعتکاف را از تاریخ 22 فروردین لغایت 24 فروردین ذکر کرد و عنوان داشت: این مراسم در 50 مسجد سطح استان برپا شده و مؤمنان می توانند از این مراسم روح بخش استفاده لازم را ببرند./302/857/ب1

ارسال نظرات