۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۸۹۳۳۳
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مسؤولان در پی حل مشکلات معیشتی مردم باشند

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: مسؤولان باید در سال جدید همت بیشتری داشته و با استفاده هرچه بیشتر از امکانات، مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین در دیداری که با اقشار مختلف مردم و مسؤولان در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در بهار به خوبی تفسیر دعای «یا مُحوِلَ اَلحَولِ وَ الاَحوال» را در تحول و دگرگونی طبیعت مشاهده می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان این‌که امسال بهار طبیعت و بهار معنویت با هم مقارن شده‌اند، تصریح کرد: همان‌گونه که ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد بهار طبیعت محسوب می‌شوند، رجب، شعبان و رمضان هم بهار معنویت به شمار می‌آیند و مشاهده می‌کنیم که امسال بهار معنویت با بهار طبیعت مقارن شده است.

امام جمعه قزوین با بیان این‌که بهار معنویت ارزش بسیار بیشتری نسبت به بهار طبیعت دارد، افزود: همه موجودات از بهار طبیعت بهره‌مند می‌شوند اما بهار معنویت مختص انسان است و انسان باید از آن برای رشد و پرورش خود استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبری در سال جدید تأکید کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار امیدبخش است چرا که توانمندی‌های وسیع کشور را به خوبی تشریح کردند و فرصت‌های توسعه را به مسؤولان نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این‌که با وجود این همه ظرفیت در کشور نباید در تأمین معیشت مردم با مشکل مواجه باشیم، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل سوء مدیریت در کشور، منابع طبیعی را به صورت خام صادر می‌کنیم و به همین خاطر فرصت‌های بسیاری را در حوزه ایجاد اشتغال و استفاده از نیروی انسانی توانمند از دست می‌دهیم.

وی در پایان گفت: مسؤولان باید در سال جدید همت بیشتری داشته باشند تا با استفاده هرچه بیشتر از امکانات وسیعی که در کشور وجود دارد، مشکلات معیشتی مردم را حل کنند و زمینه توسعه هر چه بیشتر را فراهم کنند./873/101/ب2




 

ارسال نظرات