۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۴۸۹۳۰۷
امام جمعه بهبهان:

بیکاری و عدم تولید منشأ مفاسد فرهنگی و اخلاقی خواهد بود

امام جمعه بهبهان با بیان اینکه نبرد کنونی با دشمنان در عرصه اقتصاد است، گفت: تأکید رهبری بر تحقق اقتصاد مقاومتی برای جلوگیری از بیکاری و بروز مفاسد فرهنگی و اخلاقی در جامعه است.
بیکاری

حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: به همت جوانان فداکار و ایثارگر در هشت سال جنگ تحمیلی و نیز در دفاع از حرم و با تدابیر حکیمانه رهبری، دشمنان در نبرد نظامی ناامید و درمانده شدند.

امام جمعه بهبهان با اشاره به امیداوری دشمن در نزدیکی به مرزهای جمهوری اسلامی و تهدید سرچشمه انقلاب اسلامی از طریق تشکیل جبهه نظامی جدید در کشورهای منطقه، اظهار داشت: دشمن پس از شکست در این جبهه به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورد و از آنجا که فقر در روایات اسلامی به عنوان منبع همه مفاسد معرفی شده است؛ از این رو رهبری اولویت را برای مسائل اقتصادی در نظر گرفتند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان نبرد کنونی با دشمنان را در عرصه اقتصاد برشمرد و افزود: راه برداشتن و خنثی کردن اثر تحریم ها، التماس و مذاکره و برجام نیست و از آنجا که دشمن تحریم ها را سبب برتری و رسیدن به خواسته ها می پندارد؛ از این رو به ادامه دادن آنها و تحمیل فشارهای اقتصادی به ملت ایران روی آورده است.

حجت الاسلام ناصری ادامه داد: عدم تولید و بیکاری منشأ مفاسد فرهنگی و اخلاقی خواهد بود و تأکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی برای جلوگیری از چنین معضلاتی صورت می گیرد.

وی با بیان ناکافی بودن تلاش های صورت گرفته در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی زمانی صورت خواهد گرفت که نتیجه آن در زندگی و سفره های غذای مردم مشهود و ملموس شود و افزایش آمار بیکاری، عدم تولید و مهاجرت روستائیان به شهرها گویای عدم هر گونه اقدام است./9456/303/ب2

ارسال نظرات