۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۸۹۱۶۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان:

فضای انتخاباتی کشور مسؤولان را از شعار سال غافل نکند

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به فضای انتخاباتی ماه های نخست سال جدید، گفت: مسؤولان باید ضمن مدیریت شایسته و بایسته انتخابات، مراقب باشند موضوع محوری سال تحت الشعاع فضای انتخاباتی قرار نگیرد.
حجت الاسلام صفی یاری

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به لزوم بررسی عملکرد مسؤولان در سال گذشته، افزود: سال ۹۵ با همه فراز و نشیب ها و شیرینی ها و تلخی ها به اتمام رسید و اکنون، وقت بررسی کارنامه ها و عملکردها است.

وی در ادامه با اشاره به سنجش عملکرد مسؤولان با شاخص شعار سال، افزود: یکی از مهم ترین بخش های پاسخگویی و عملکرد مسؤولان توجه علمی و عملی به شعار سال و اهتمام ویژه به عملیاتی کردن آن است؛ موضوعی که بارها مورد تأکید و بعضا هشدار مقام معظم رهبری قرار گرفته و در واقع شعار سال را به میدان آزمونی برای ارزیابی میزان عملگرا بودن مسؤولان تبدیل کرده است.

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: از جمله این عرصه ها که با توجه به تحولات جهانی و اقتضائات داخلی بسیار حائز اهمیت بوده و هست شعار سال ۱۳۹۵ یعنی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بود که براساس آن مقاوم سازی اقتصاد هم به حکم ضرورت دینی و انقلابی و هم در راستای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد مسؤولان و مردم نسبت به عملیاتی شدن آن منطبق بر مفاد سیاست های ابلاغی و تبیینی مقام معظم رهبری اقدام و عمل جدی و فراگیری انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به شعار سال جدید و الزامات هدف گذاری برای آن، گفت: نامگذاری سال ۱۳۹۶ با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال همچنان بر اولویت و ضرورت تعهد به ارکان و الزامات اقتصاد مقاومتی با دو رویکرد مهم تولید و اشتغال به‌ عنوان دو اصل مؤثر و فوری در نظام اقتصادی کشور تأکید دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: شعار سال جدید توجه مسؤولان به ویژه دولت را به اقدام و عمل جدی تر و نگاهی عملی تر برای رفع مشکلات بیکاری و رفع موانع تولید داخلی و مهم تر از آن تمرکز تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها برای تقویت تولید داخل و فعال کردن تمامی ظرفیت های کشور برای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی را جلب می‌کند.

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به فضای انتخاباتی ماه های نخست سال، تأکید کرد: نکته مهم این است که با توجه به فضای انتخاباتی ماه های نخست سال ۹۶ مسؤولان باید ضمن مدیریت شایسته و بایسته انتخابات، مراقب باشند موضوع محوری سال یعنی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تحت الشعاع فضای انتخاباتی قرار نگرفته و شایسته تر اینکه اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی کردن آن به‌ ویژه دو شاخص مهم تولید و اشتغال محور رقابت ها و برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قرار گیرد و همه حول محور اساسی و کلیدی اقتصاد مقاومتی به رقابتی سازنده و اصولی بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پایان گفت: دولت مستقر و دولت آینده باید به این مسأله توجه داشته باشند که اولویت اول کشور اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال بوده و این توجه نه در شعار بلکه در برنامه ها و سوابق آنان به روشنی قابل ارزیابی باشد./949/302/ب2

ارسال نظرات