۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۴۸۸۶۹۳
آیت الله اراکی:

رمز پیشرفت کشور سپردن کارها به دست افراد انقلابی است

آیت الله اراکی گفت: ما اگر بخواهیم کشورمان از هر لحاظی در پیشرفت باشد و کارها طبق روال خود پیش برود باید کارها را به دست افراد مؤمن و حزب اللهی بسپاریم.
آیت الله اراکی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور، آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حضور در یادمان کربلای 4 بیان کرد: ما اگر بخواهیم کشورمان از هر لحاظی در پیشرفت باشد و کارها طبق روال خود پیش برود باید کارها را به دست افراد مومن و حزب اللهی بسپاریم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: در نبرد با دشمن این یک قاعده است که امور را باید به دست جوانان مومن و معتقد و حزب اللهی سپرد چون که ما در حال نبرد هستیم و این نبرد امروز نظامی نیست بلکه دشمن از لحاظ اقتصادی و فرهنگی با ما در حال جنگ است.

وی در ادامه افزود: البته این پیشرفت و قاعده زمانی مفید و تاثیرگذار خواهد بود که جوانان مومن و متدین هنگامی که شیرینی دنیا را چشیدند خود را در مقابل آسیب های آن حفظ کرده و تقوای الهی را رعایت کنند.

آیت الله اراکی با اشاره به یادمان کربلای ۴ و دیگر یادمان های دفاع مقدس خاطرنشان کرد:  اینجا که قدم می گذارید باید بدانید که جوانانی جانشان را در اینجا فدا کردند تا این کشور امام زمان(عج) با ثبات و پایدار باقی بماند و ما هم همه داشته هایمان را مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به جایگاه ویژه و منحصر به فرد در روایت های رسیده از اهل بیت مبنی بر رسیدن ایرانیان به جایگاه های درخشان علمی تاکید کرد: دانش و اقتصاد به همراه ایمان از ابزار و ارکان پیشرفت یک کشور هستند و شما عزیزان هم باید عهد ببندید که در هر منصبی که قرار گرفتید پای خدا و دینش بایستید./101/9453/ب1

ارسال نظرات