۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۸۸۶۸۹

عضو ارشد پارلمان عراق خواستار تقدیر جهانی از رزمندگان شد

عضو ارشد پارلمان عراق بر ضرورت تقدیر جهانی و منطقه‎ای از رزمندگانی که در مبارزه با تروریسم مشارکت داشته‎اند، تاکید کرد.
حجت الاسلام شیخ همام حمودی، معاون رییس پارلمان عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ همام حمودی معاون اول رییس پارلمان عراق در دیدار با فومیو ایوای سفیر ژاپن در بغداد به بررسی آخرین رویدادهای این کشور در مبارزه با داعش پرداخت و گفت: آینده عراق در دوران پساداعش به مراتب از وضعیت کنونی بهتر خواهد بود.

وی افزود: مقامات و مسؤولان کشورهای منطقه و جهان باید از مجاهدان عراقی به علت قابلیت، شایستگی و توانایی بسیار آن‎ها در مبارزه با داعش تقدیر و تشکر کنند.

معاون اول رییس پارلمان عراق، تروریسم را یک دشمن مشترک برای همه مردم این کشور دانست و تصریح کرد: ملت عراق به یک اجماع مشترک مبنی بر محکومیت هر گونه اقدام طائفه‎گرایی که منجر به تخریب برخی از مناطق شده است، رسیده‎اند.

وی از نخبگان و اندیشمندان دانشگاه‎های ژاپن برای برگزاری سمینار و سخنرانی در دانشگاه‎های عراق دعوت کرد و بیان داشت: چنین اقدامی منجر به افزایش تعاملات و همکاری‎ها در زمینه‎های مختلف می‎شود.

حجت الاسلام حمودی با اشاره به افزایش تولیدات داخلی بیان داشت: تولید محصولات داخلی و چرخ صنعت عراق پس از سال‎ها رکود اقتصادی احیا شده است بنابراین مسؤولان و دستگاه‎های ذی ربط باید مراقب باشند که چرخ اقتصاد این کشور به وضعیت گذشته بازنگردد./994/ب902/د

ارسال نظرات