۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۸۸۶۸۱
ائتلاف 14 فوریه بحرین:

اتهام زنی به ایران با هدف فرار از ناکامی سیاسی رخ می‎دهد

ائتلاف 14 فوریه بحرین تأکید کرد که اتهام زنی آل خلیفه به ایران با هدف فرار از ناکامی سیاسی انجام می گیرد.
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در پیامی به بیان جنایت های رژیم آل خلیفه علیه شهروندان پرداخت و افزود: نظام همچنان به جنایت شنیع علیه زندانیان سیاسی ادامه داده و جنایت جسمانی و روحی شدیدی علیه آنان انجام می دهد. شدت شکنجه در زندان ها در حدی است که نظام اجازه بازدید نماینده سازمان ملل در زمینه شکنجه از زندان های بحرین را نمی دهد.

این ائتلاف با اشاره به اعتراف های گرفته شده از زندانیان بر اساس شکنجه تصریح کرد: این اعتراف ها هیچ ارزشی ندارد زیرا بر اساس شکنجه و تهدید گرفته شده و متاسفانه این مساله درباره اکثر زندانیان سیاسی صورت گرفته است.

14 فوریه خاطرنشان ساخت: زندانیان برای فرار از شکنجه مجبور به اعتراف هستند. دستگاه قضایی آل خلیفه در اقدامی غیر مشروع، این اتهامات را علیه زندانیان ثبت می کند که با همه معیارهای قانونی و حقوقی مغایرت دارد.

این ائتلاف انقلابی تأکید کرد که آل خلیفه در دامان آمریکا قرار دارد، ادامه داد: اتهاماتی که آل خلیفه علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام می کند کاملا تکراری بوده و با هدف فرار از ناکامی سیاسی خود صورت می گیرد.

ائتلاف 14 فوریه اظهار داشت که آل خلیفه با این اتهامات درصدد کسب حمایت های مالی علیه انقلاب ملت بحرین است.

در بخش پایانی این پیام آمده است: همبستگی خود را با زندانیان سیاسی اعلام و بر ادامه راه انقلاب و مقاومت حسینی در راه تعیین سرنوشت و بنای نظام سیاسی جدید که حقوق و امنیت و شهروندان را تامین می کند، تأکید می ورزیم./980/ب902/د

 

ارسال نظرات