۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۴۸۸۶۷۸
جبهه العمل اسلامی لبنان:

حقوق شهروندی در لبنان از بین رفته است

جبهه العمل اسلامی لبنان بر لزوم تصویب قانون جدید انتخابات و افزایش حقوق کارگران و کارمندان تأکید کرد.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان در پیامی بر لزوم تصویب قانون جدید انتخابات تأکید کرد و افزود: تصویب قانون جدید انتخابات سبب تحکیم وحدت ملی و همبستگی میان لبنانی ها و گسترش همزیستی مشترک شده و شبح تشکیک و دوری و تفرقه را از کشور دور می کند.

این جبهه افزود: قانون نسبیت بر اساس یک حوزه انتخابی بهترین و تنها قانونی است که حق رأی دهندگان را حفظ کرده و همه ویژگی های یک قانون را داراست. این قانون می تواند عدالت، توازن، مساوات و درستی نمایندگی را حتی میان پیروان یک طایفه محقق کند.

العمل اسلامی از عدم تصویب قانون افزایش حقوق کارمندان و کارگران انتقاد کرد و اظهار داشت: معلوم نیست چرا این قانون با افزایش مالیات گره خورده و وزیران و نمایندگان مدافع حقوق بشر نیز سکوت اختیار کرده اند. هیچ خبری از حقوق شهروندی و زندگی کریمانه در لبنان وجود ندارد.

این جبهه خطاب به سیاستمداران و مسؤولان تأکید کرد: از توهین به مردم پایان دهید، فساد مالی و هدر رفتن اموال عمومی را متوقف کنید و به محاسبه فوری عاملان این مسائل بپردازید. لبنانی ها از سخنرانی میشل عون پس از انتخاب به عنوان رییس جمهور امیدوار شده و منتظر بسته شدن درهای شرارت و فساد و هدر رفتن اموال عمومی و همچنین انصاف مردم هستند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: مهمترین مساله این است که افزایش مالیات از جیب طبقه فقیر و متوسط جامعه نباشد./980/ب902/د

ارسال نظرات