۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۸۸۶۲۷

اعلام برائت دفتر شهید صدر از روحانی توهین کننده به ایران

دفتر حضرت آیت الله شهید صدر در نجف اشرف از روحانی توهین کننده به جمهوری اسلامی ایران اعلام برائت کرد.
دفتر شهید صدر شیخ سلام التمیمی از اعضای سابق جریان صدر

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر حضرت آیت الله شهید محمد صادق الصدر در نجف اشرف، از روحانی منتسب به جریان صدر که کلیپ توهین وی به جمهوری اسلامی ایران و سردار قاسم سلیمانی در روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، اعلام برائت کرد.

در پیام دفتر شهید صدر آمده است: شیخ سلام غالب عوده التمیمی چندی پیش به دلیل توهین های مستمر، از امامت جمعه برکنار شده است. ما بارها به وی تذکر داده بودیم اما هیچگاه متنبه نشد.

دفتر شهید صدر افزود: بر همین اساس فرد مورد نظر از همه فعالیت های مرتبط با جریان صدر برکنار شده و پس از انتشار کلیپ توهین آمیزی که در روزهای گذشته در پایگاه های اینترنتی منتشر شد، اعلام می کنیم که ما از وی برائت جسته و هیچ کدام از اقدامات او به جریان صدر تعلق ندارد.

دفتر این مرجع شهید از همه مردم خواست با شیخ سلام التمیمی هیچ ارتباطی نداشته و کلیپ های وی را منتشر نکنند.

گفتنی است این روحانی که از مدیران دفتر شهید صدر در نجف اشرف به شمار می آمد، جمهوری اسلامی ایران، سردار سلیمانی و نوری المالکی نخست وزیر سابق عراق را به نقشه کشیدن جهت ترور مقتدا صدر متهم کرد.

وی اظهار داشت که آنان با این کار حکم مرگ خود را امضا خواهند کرد.

این کلیپ به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده و هجمه شدیدی علیه جریان صدر به راه افتاده بود تا اینکه این جریان برائت خود را از شیخ تمیمی اعلام کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات