۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۴۸۸۵۹۸
تجمع علمای مسلمان لبنان:

نیروهای مقاومت حق هدف قرار دادن فرماندهان صهیونیستی را در سراسر جهان دارند

علمای شیعه و سنی لبنان تأکید کردند که نیروهای مقاومت حق مقابله به مثل داشته و می توانند فرماندهان رژیم را در سراسر جهان هدف قرار دهند.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان، ترور مازن فقها اسیر آزاده فلسطینی در غزه را به شدت محکوم کرد و افزود: پاسخ عملی به این جنایت بر اساس افزایش مقاومت و ضربه سنگین و دردناک به دشمن و همچنین عدم کوتاه آمدن در برابر خواسته های دشمن صورت می گیرد. 

این تجمع تصریح کرد: دشمن تنها به فکر نابودی مقاومت و عدم تشکیل دولت فلسطین است. این مساله نشان می دهد که تلاش برای نابودی رژیم صهیونیستی و نابودی کامل این رژیم بهترین شیوه به شمار می آید.

علمای شیعه و سنی لبنان درباره اعتراف گیورا ایلاند رییس شورای امنیت ملی صهیونیستی در دست داشتن رژیم در ترور عماد مغنیه اظهار داشت: این یک مساله جدید نیست و ما از لحظه اول اعلام کردیم که این جنایت از سوی رژیم اشغالگر رخ داده است. این اعتراف نشان داد که سازمان اطلاعات رژیم درصدد هدف قرار دادن فرماندهان مقاومت در هر نقطه ای از جهان است.

آنان تأکید کردند که مقاومت اسلامی حق دفاع از خود را دارند و می تواند فرماندهان رژیم را در هر نقطه ای از جهان هدف قرار دهند.

علمای لبنان همچنین بازداشت یکی از بازرگانان لبنانی از سوی مقامات مغربی را توهین به دولت لبنان عنوان کرد و خواستار تلاش دولت برای برگرداندن این شهروند شدند.

در ادامه این پیام به مذاکرات ژنو درباره سوریه اشاره شده و آمده است: مذاکرات ژنو هیچ فایده ای نداشته و باید درباره نابودی تروریسم با دولت سوریه همکاری شود. هر گونه دخالت کشورهای خارجی در سوریه بدون هماهنگی دولت این کشور باید اشغالگری قلمداد شود.

تجمع علمای لبنان بر لزوم تصویب قانون جدید انتخابات تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: وقت برای تصویب قانون بسیار اندک است و اگر قانون به تصویب نرسد کشور وارد خلأ قانونی خواهد شد./980/ب902/د

ارسال نظرات