۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۴۸۸۵۹۲

هشدار روحانی لبنانی نسبت به سنگ اندازی در برابر قانون جدید انتخابات

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان نسبت به سنگ اندازی در برابر قانون جدید انتخابات هشدار داد.
حجت الاسلام علی دعموش نایب رییس شورای سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در نشست سیاسی منطقه قانا گفت: حزب الله مخالف افزایش مالیات فقرا و خانواده های کم درآمده بوده و خواهد ماند.

وی افزود: در جلسه آینده پارلمان نیز مخالف قاطع خود را با افزایش مالیات فقرا اعلام کرده و طرح های مناسب جایگزینی را برای افزایش حقوق کارگران و کارمندان جهت تصویب سریع آن ارائه خواهیم کرد.

این روحانی لبنانی نسبت به سنگ اندازی در راه تصویب افزایش قانون جدید انتخابات هشدار داد و تصریح کرد: عدم تصویب قانون جدید انتخابات به دلیل ناتوانی گروه های سیاسی در رسیدن به قانون عادلانه نبوده است بلکه برخی از گروه های تنها درصدد حفظ کرسی های خود هستند و قانون متناسب با مصالح خود را دنبال می کنند.

حجت الاسلام دعموش ادامه داد: همه طرح هایی که تاکنون ارائه شده است به دلیل ناعادلانه بودن رد شده و اهداف و مصالح احزاب را دنبال می کنند. گروه های سیاسی درصدد محافظت از کرسی هایی هستند که به دلیل ناعادلانه بودن قانون به آنها دست یافتند.

وی بر پافشاری حزب الله نسبت به تصویب قانون انتخابات بر اساس نسبیت تأکید کرد و گفت: این قانون سبب راهیابی نمایندگان واقعی ملت به پارلمان شده و انصاف را در حق همه گروه های سیاسی کشور درنظر می گیرد./980/ب902/د

ارسال نظرات