۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۸۸۵۹۰
جریان الوفای بحرین:

آمریکا موظف به حمایت از آل‎خلیفه است

جریان الوفای اسلامی بحرین تأکید کرد که آمریکا با حمایت از آل خلیفه، مصالح خود را در منطقه تأمین می کند.
جریان الوفاءاسلامی بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان الوفای اسلامی بحرین با صدور پیامی به بررسی حمایت مالی و لجستیکی آمریکا از آل خلیفه پرداخت و نوشت: سندهای رسمی درباره حمایت آمریکا از برنامه های سرکوبگرانه آل خلیفه علیه ملت بحرین وجود دارد. نظام بحرین از ابزارهای سیاست خارجه آمریکا به شمار می آید و هر آنچه این وزارتخانه دستور دهد، اجرا می کند.

این جریان افزود: این اسناد بر حمایت مالی آمریکا از آل خلیفه تأکید دارد چرا که بحرین پایگاه ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا محسوب می شود.

الوفای اسلامی تأکید کرد که آمریکا مصالح و وجود خود در منطقه را با حضور نظامی در بحرین تحکیم می بخشد و آمریکا موظف است به حمایت از این نظام بپردازد.

این جریان انقلابی اظهار داشت: آمریکا بیش از 599 میلیون دلار به دستگاه های امنیتی و نظامی بحرین تقدیم کرده و این کمک ها در سال 2012 یعنی آغاز انقلاب ملی در بحرین 12 میلیون دلار بوده است.

در بخش پایانی این پیام آمده است: سیاست آمریکا در بحرین بر نادیده گرفتن عدم مشروعیت نظام حاکم و جنایت های آن استوار است و به این اساس به تقدیم حمایت های بی حد و حصر در زمینه سیاسی، امنیتی و لجستیکی به نظام می پردازد و به انقلابیان جهت حضور در مذاکرات صوری فشار وارد می کند./980/ب902/د  

 

ارسال نظرات