۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۴۸۸۵۸۹
عضو حزب الله:

نقاب اسلام دروغین از چهره متجاوزان به یمن افتاده است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد که نقاب اسلام دروغین از چهره متجاوزان به یمن افتاده است.
حجت الاسلام نبيل قاووق، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی مدارس المصطفی(ص) در منطقه النبطیه برگزار شد، از عدم به نتیجه رسیدن مذاکرات درباره قانون انتخابات ابراز تأسف کرد و گفت: بسیار دردناک است که لبنانی ها با وجود همه مشکلات و مصائب به سوی بزرگترین بحران چند سال اخیر گام برمی دارند.

وی افزود: عدم توافق درباره قانون جدید انتخابات سبب نزدیک شدن لبنان به خطرهایی می شود که هیچ کس از آنها در امان نخواهد بود.

حجت الاسلام قاووق تصریح کرد: هنگامی که از انتخابات سخن می گوییم، همه گروه ها و قشرها را شامل می شود زیرا خطر عدم تصویب قانون جدید انتخابات به ضرر همه لبنانی ها و کشور است.

وی پایبندی هر گروه به مصالح خود را عامل عدم تصویب قانون جدید انتخابات توصیف کرد و اظهار داشت: روند تصویب قانون جدید انتخابات در حال پیچیدهتر شدن است و با توجه به اینکه در آستانه پایان مهلت قانونی قرار داریم، آینده ای مجهولی در انتظار کشور خواهد بود.

عضو ارشد مقاومت اسلامی هدف از برگزاری جلسات مختلف را تصویب بهترین قانون و نجات لبنان خواند و تأکید کرد: لبنان با ارتش و مقاومت به قدرت رسیده و می تواند به حمایت از حاکمیت و بازپس گیری خاک خود بپردازد و به کشورهای عربی آموزش می دهد که چگونه می توان به یاری فلسطین رفت و این کشور را آزاد کرد.

وی از عدم یاری اتحادیه عرب به یمن به شدت انتقاد کرد و گفت: سازمان ملل اعلام نسبت به جان ده ها میلیون انسان در یمن هشدار داده است. این در حالی است که عاملان کشتار و مصیب ملت یمن کاملا معلوم است.

حجت الاسلام قاووق خاطرنشان ساخت: به ملت یمن به دلیل مقاومت و ایستادگی تاریخی دو ساله در برابر اشغالگران خارجی درود می فرستیم. نقاب عروبیت و اسلام دروغین از چهره متجاوزگران به یمن برداشته شده است./980/ب902/د

 

ارسال نظرات