۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۴۸۸۵۳۱
عضو ارشد حزب الله:

برخی سیاستمداران کرامت مردم را هدف قرار داده‎اند

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که برخی سیاستمداران کرامت و احساسات مردم را هدف قرار داده‎اند.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از نیروهای این حزب در منطقه زبقین، گفت: همه سیاستمداران باید در راستای حفظ کشور تلاش کنند و این مسؤولیتی همگانی است و تنها به یک جریان اختصاص ندارد. ما وظیفه داریم همیشه به زبان گفت وگو و تفاهم پایبند باشیم و از تفکر تنها بر اساس مصالح حزبی خودداری کنیم.

وی افزود: مذاکرات درباره بودجه و افزایش حقوق کارگران و کارمندان در پارلمان مایه ناامیدی است. برخی جریان ها اقدامات نادرستی مرتکب می شوند که امید و آرزوی مردم را از بین می برند.

این روحانی لبنانی با اشاره به سخنان سیاستمداران در رسانه ها درباره افزایش مالیات تصریح کرد: مسؤولان در رسانه ها مدعی حمایت از قشر ضعیف هستند اما هیچگاه به این سخنان پایبند نبوده و به هر صورت ممکن می خواهند مالیات قشر ضعیف و کم درآمد را افزایش دهند.

وی خاطرنشان ساخت که این طبقه سیاسی به شدت درصدد توهین به کرامت و احساسات مردم هستند و ما به شدت با این مساله مبارزه می کنیم.

حجت الاسلام صفی الدین با اشاره به سنگ اندازی گروه های سیاسی در برابر قانون جدید انتخابات، تصویب این قانون در شرایط کنونی را بسیار سخت توصیف کرد./980/ب903/د

 

ارسال نظرات