۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۴۸۸۵۱۳
حجت الاسلام ماندگاری:

کاندیداهای انتخابات صادقانه برنامه خود را ارائه دهند

حجت الاسلام ماندگاری گفت: امروز که در آستانه انتخابات 96 قرار داریم باید هر یک از کاندیداها صادقانه برنامه خود را بگویند و در اندیشه جمع کردن رأی اضافی نباشند.
ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، صبح امروز در حرم مطهر رضوی با بیان این که بخش عمده مشکلات جامعه به سبب نادانی و کم فکری است، گفت: سال 96 باید سال تفکر و تعقل باشد و درباره آخرت، ولایت مداری و مرگ بیش از این اندیشه کنیم زیرا که هر آنکس به مرگ بیندیشد تقوای الهی پیشه می کند.

وی ادامه داد: خداوند متعال به همه بشریت نقشه داده و این دنیا تنها محدود به آنچه که می بینیم نیست بلکه بخشی نادیدنی و متفاوت دارد؛ خداوند متعال در گفتگو با بندگان اینطور می فرماید که وقتی بندگان با من صحبت می کنند طوری با آنان سخن می گویم که گویی بنده دیگری ندارم اما آنان طوری سخن می گویند که گویی هزاران خدای دیگر را نیز می پرستند.

رییس موسسه روایت سیره شهدا با بیان این که توکل و اعتماد به خداوند از همان دقایق اولیه روز سبب می شود تا خداوند متعال به زندگی شما برکت خود را عطا کند، اظهار کرد: امروز که در آستانه انتخابات 96 قرار داریم باید هر یک از کاندیداها صادقانه برنامه خود را بگویند و در اندیشه جمع کردن رای اضافی نباشند چراکه او دلها را به یکدیگر پیوند می دهد.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان این که امام راحل هرگز با ستاد انتخاباتی و اینگونه برنامه ها پیش نرفت، تصریح کرد: باور کنید دوری از خدا عامل ذلت و حضور در محضر خدا و همراهی با او در همه کارها عامل خوشبختی و سعادتمندی است؛ راه شیرین شدن و حضور برکت در زندگی نیز رفتاری قاعده مند در این دنیای فانی است.

وی با بیان این که باید باور کنیم لایه نادیدنی در این دنیا وجود دارد، بیان کرد: راه رستگاری و سعادت ایمان به خداوند متعال است و باید به او که همیشه و در همه جا همه کس را می بیند و اشراف دارد ایمان آورد که اگر اینگونه باشد در هیچ موقعیت، صحنه و شرایطی دعوت او برای رستگاری و خوشبختی را ترک نکرده و آن را اجابت می کنیم.

رییس موسسه روایت سیره شهدا با بیان این که باید قیامت پیش رو، روز آخرت، خداوند متعال و دشمن  را که از دسته نادیدنی هاست، باور کنیم، گفت: اگر در حین انجام عمل این سه شرط را دانسته و آن را انجام دهیم در قیامت نیز سرافراز می شویم و اینگونه با همت و ممارست در راه الهی می توانیم شیطان ملعون را مایوس و ناامید کنیم.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان این که باید همه بشریت را دعوت به اسلام و ماندن در راه الهی کنیم، یادآور شد: باید پای مسلمان بودن و اعتقاد و الزام عملی به اسلام ایستادگی کرد و با پیروی از اسلام پشت سر ولایت حرکت کرد./202/864/ب1

ارسال نظرات