۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۲
کد خبر: ۴۸۸۵۱۰
با حضور مراجع و علما؛

مراسم بزرگداشت آیت الله ابن الرضا در مسجد اعظم قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله سید مهدی ابن الرضا رییس فقید حوزه علمیه خوانسار با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.
آیت الله سید مهدی ابن الرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت آیت الله سید مهدی ابن الرضا رییس فقید حوزه علمیه خوانسار یکشنبه شب با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرات آیات حسین وحید خراسانی، ناصر مکارم شیرازی، عبدالله جوادی آملی، جعفر سبحانی، سید موسی شبیری زنجانی و نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید حضور داشتند.

همچنین آیات سید احمدخاتمی، سید محمد غروی، محمد جواد فاضل لنکرانی، کریمی جهرمی، سید محمدجواد علوی بروجردی، سید جعفر سیدان، صلواتی، حجج اسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، حسین ملکاجمعی از اعضای جامعه مدرسین و اساتید حوزه علمیه از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

حاضران در این مراسم ترحیم با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه، یاد و خاطره مرحوم آیت الله ابن الرضا را گرامی داشتند و برای این رییس فقید حوزه علمیه خوانسار علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین صالحی خوانساری به ایراد سخن پرداخت و با تأکید بر این که انسان باید از عمر خود نهایت استفاده را برای خدمت کردن به مردم انجام دهد، گفت: اگر انسان از وظایف خودغافل شود دچار خسران خواهد شد.

وی با اشاره به شخصیت و خدمات مرحوم آیت الله ابن الرضا افزود: ایشان در طول زندگی خود در خدمت مردم بود و به هدایتگری جامعه می پرداخت، آن مرحوم عالم عامل و خادم دین بود که تلاش های بسیاری برای نشر معارف اهل بیت(ع) انجام داد؛ شاگرد پروری از ویژگی های آیت الله ابن الرضا بود که ایشان در طول زندگی خود طلاب آگاه و مدیری را تحویل جامعه داد./1323/پ202/ص

ارسال نظرات