۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۸۸۵۰۱
دارالافتای مصر:

حمایت اخوان المسلمین از تروریسم بر همگان آشکار شده است

مرکز اسلام‌هراسی دارالافتای مصر خاطر نشان کرد که اخوان المسلمین از تروریسم حمایت کرده و سیاست‌های گمراه کننده آنها موفقیت آمیز نخواهد بود.
اخوان المسلمین

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز اسلام هراسی وابسته به دارالافتای مصر با اشاره به صدور سندی از سوی جمعیت اخوان المسلمین با عنوان «سند همزیستی مسالمت آمیز» در انگلیس تاکید کرد که این اقدام در پی ترس از صدور هرگونه قطعنامه‌ای علیه اخوان انجام شده است.

این مرکز با صدور بیانیه‌ای خاطر نشان کرد که تهیه و توزیع سند مذکور از سوی اخوان المسلمین در چارچوب تلاشی برای پیشی گرفتن نسبت به هر اقدامی علیه اخوان از سوی سایر جریان‌های اسلامی و سیاسی است.

مرکز اسلام هراسی دارالافتا تصریح کرد: سازمان تروریستی اخوان المسلمین تلاش می‌کند تا دستگاه سیاسی انگلستان را آرام نگه داشته و با گمراه ساختن اعضای پارلمان انگلستان به آنها نشان دهد که هیچگونه ارتباطی با گروهک‌های تروریستی ندارد.

مرکز اسلام هراسی مصر با تبیین ارتباط عمیق و دیرینه میان اخوان المسلمین و تروریست‌ها اظهار داشت: اخوانی‌ها به وضوح دریافتند که اقداماتشان در حمایت از تروریسم و گروه‌های افراطی برای همگان آشکار شده و در سیاست نیرنگ و گمراه ساختن دیگران موفق نخواهد شد.

این مرکز ادامه داد: اخوان المسلمین همواره برای فرار از مسؤولیت رفتارهای خود مانند انتشار خشونت و ویرانی در بسیاری از کشورهای جهان با هدف تامین منافع خود، سیاست مظلوم نمایی را در پیش می‌گیرد اما دیگر در این مسیر موفق نخواهد بود.

دارالافتا در پایان همکاری جهانی برای مقابله با سازمان‌ها، نهادها و گروهک‌های تروریستی و نیز حامیان آنها را تا برقراری کامل صلح و امنیت در سراسر جهان خواستار شد./981/ب902/د

ارسال نظرات