۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۴۸۸۴۸۶
دبیرکل نجباء:

راه‌های امدادی داعش از مرز سوریه به موصل باید قطع شود

دبیرکل نجباء گفت: سازمان بسیج مردمی می‌بایست با پشتیبانی سایر قوای نظمی عراق، قطع راه‌های امدادرسانی به داعش از مرز سوریه را در اولویت امور قرار دهد.
دبیر کل النجباء - شیخ اکرم الکعبی

به گزارش خبرگزاری رسا، قاسم الاعرجي وزیر کشور عراق با حضور در مقر مرکزی مقاومت اسلامی نجباء در بغداد، با حجت‌الاسلام اکرم الکعبي دبیرکل این جنبش، دیدار و گفت‌وگو کرد.

دو طرف در این دیدار که بدون حضور اصحاب رسانه انجام پذیرفت؛ درمورد مسائل روز عراق و سرنوشت این کشور در روزهای پس از عملیات موفقیت‌آمیز موصل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر کشور عراق با ابراز نگرانی از امنیت شهروندان در انفجارهای پراکنده این کشور اظهار داشت: پایان اقدامات تروریستی در سراسر کشور، تقویت فعاليت‌هاي اطلاعاتی برای کشف و انهدام این گروهک‌ها را می‌طلبد تا ثبات و آرامش به کشور علی الخصوص پایتخت بازگردد.

الأعرجی افزود: درمورد اهالی موصل نیز، تشکیلات نظامی حاضر در عملیات بزرگ "قادمون یا نینوی" باید با ایجاد مسیرهای امن، اهالی مناطق را از مرکز درگیری خارج سازند.

در ادامه این دیدار، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در تایید سخنان وزیر کشور، اتحاد و همبستگی رهبران مقاومت و نهادهای نظامی کشور را از آن جهت مهم دانست که اذهان را به پیاده سازی نقشه راهی واحد برای از بین بردن فتنه‌های تروریستی و اختلاف افکنانه متمرکز خواهد کرد.

شیخ اکرم الکعبی همچنین به عملیات آزادسازی بخش غربي موصل اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبي) می‌بایست با کمک نیروهای نظامی تحت فرمان وزارت کشور، قطع راه‌های امدادرسانی به داعش از مرز سوریه را در اولویت امور قرار دهد./994/ب101/ف

ارسال نظرات