۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۴۸۸۴۱۷
رضایی:

انقلابی گری نسخه پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است

رضایی گفت: برخی که ناامید و خسته شده‌اند، می‌ خواهند خارج از چارچوب ‌های انقلاب نسخه ارائه دهند اما برای پیشرفت نسخه ‌ای جز انقلابی گری وجود ندارد.
سخنرانی دکتر محسن رضایی در همایش بین المللی ولایت

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور، سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ثارالله دزفول با بیان اینکه وظیفه ما ایجاد انقلاب اقتصادی برای رسیدن به خواسته رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: ریشه کن کردن فساد اقتصادی و رانت در کشور نیازمند یک انقلاب اقتصادی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب اسلامی محصور به یک حوزه خاص نیست، گفت: ما به فکر تحول در همه حوزه‌ های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هستیم و اگر در حوزه ‌ای نتوانیم پیشرفت کنیم به معنی توقف و انجماد است.

وی افزود: در دفاع و امنیت توانسته ‌ایم به نقطه مطلوب برسیم اما در حوزه‌ های اقتصادی و صنعتی و یا روابط خارجی هنوز نتوانسته‌ ایم به شکوفایی برسیم و این عرصه نیازمند یک انقلاب اقتصادی است.

فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تحریم ‌ها مانعی برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی نیستند، عنوان کرد: ما در عرصه دفاعی و برخی از عرصه‌ های علمی به عنوان یکی از قدرت‌ های جهان شناخته می ‌شویم و می ‌بینیم که تحریم ‌ها در این حوزه‌ ها کارساز نبوده است؛ چرا که مدیریت به صورت انقلابی پیش رفته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولات جهان در عصر جدید بود و افراد انقلابی نباید محصور در گذشته بمانند بلکه باید روز به روز به فکر ایجاد تحول در جامعه باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: برخی از کسانی که ناامید و خسته شده‌اند، می‌ خواهند خارج از چارچوب ‌های انقلاب نسخه ارائه دهند که البته ناکارآمدی این نسخه ‌ها به اثبات رسیده است و باید بدانیم برای پیشرفت کشور نسخه ‌ای جز انقلابی گری در همه عرصه‌ ها وجود ندارد./101/9456/ب1

ارسال نظرات