۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۲
کد خبر: ۴۸۸۴۱۶
معاون حقوقی رییس جمهور:

مدیر دو تابعیتی در دولت وجود ندارد

معاون حقوقی رییس جمهور، وزارت اطلاعات را مرجع معرفی مدیران دو تابعیتی معرفی کرد و گفت: تا کنون مدیر دو تابعیتی معرفی نشده و اگر مدیری اثبات شود که دو تابعیتی است دولت با آن مدیر برخورد خواهد کرد و تابع قانون و قوانین حاکم کشور است.
حجت الاسلام مجید انصاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور عصر امروز در نشست خبری که در سالن اجتماعات استانداری هرمزگان برگزار شد، ارائه گزارش عملکرد دولت را یکی از اهداف سفر به استان هرمزگان ذکر کرد و گفت: همانطور که انتظار می رفت توجه به برنامه ها و سیاست های دولت برای سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت ها در استان هرمزگان به خوبی جواب داده و به سرعت درحال اجراست و آینده ای آباد و سربلندتر برای استان در پرتو اجرای پروژه ها و طرح های ملی که در دست اجراست پیش بینی می کنیم.

وی افزود: علیرغم بدخواهی و فشارهای وارده از سوی دشمنان برای فلج کردن مردم، نه تنها مردم فهیم ایران اسلامی در برابر تحریمات و فشارها مقاومت و ایستادگی کردند بلکه از این فشارها، فرصتی برای بروز خلاقیت های خود استفاده کردند که نماد بارز اقتصاد مقاومتی است.

معاون حقوقی رییس جمهور تصریح کرد: نامگذاری سال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری بیانگر آن است که معظم له زیرساخت ها و زیربناهای لازم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار دیده اند.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به نقش تعیین کننده رسانه ها در تشریح عملکرد دولت برای عموم ابراز داشت: رسانه ها و جامعه خبری کشور نقش بسیار موثری برای بیان خدمات و عملکرد دولت دارند که جای بسی قدردانی است.

وی، از لایحه بودجه به عنوان مهمترین سند مالی دولت یاد کرد و اذعان داشت: این لایحه برشی از برنامه 5 ساله در کشور بوده که هم برنامه توسعه به تصویب رسید و هم لایحه بودجه 96 به موقع به مجلس ارائه شد.

معاون حقوقی رییس جمهور با بیان اینکه همیشه تغییراتی در لایحه بودجه وجود داشته و دولت در اولین جلسه سال ۹۶ آیین نامه های اجرایی بودجه را بلافاصله ابلاغ خواهد کرد گفت: پیش بینی می شود بودجه سال ۹۶ با تحقق درآمدهای پیش بینی شده بتواند در راستای اهداف از پیش تعیین شده حرکت کند.

مدیر دو تابعیتی در دولت وجود ندارد

وی در مورد مدیران دو تابعیتی هم اظهارداشت: همانگونه که وزیر اطلاعات و سخنگوی دولت اعلام کرده اند مدیر دو تابعیتی در دولت وجود ندارد، کسانی که گرین کارت دارند به لحاظ قانونی و حقوقی دو تابعیتی شناخته نمی شوند.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: دولت رسما از دادستان کشور خواست که لیست مدیران دو تابعیتی را اعلام کند که قوه قضائیه لیستی ارائه داد و دولت پاسخ داد که این مدیران دو تابعیتی وجود ندارند.

معاون حقوقی رییس جمهور، وزارت اطلاعات را مرجع معرفی مدیران دو تابعیتی معرفی کرد و ابراز داشت: تاکنون مدیر دو تابعیتی معرفی نشده و اگر مدیری اثبات شود که دو تابعیتی است دولت با آن مدیر برخورد خواهد کرد و تابع قانون و قوانین حاکم کشور است.

وی در تشریح تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد پایدار و با ثباتی است که در برابر تکانه های جهانی مقاوم باشد و متزلزل نشود.

معاون حقوقی رییس جمهور با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی مبتنی بر مطالعات دقیق کارشناسی است گفت: بلافاصله بعد از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در دولت تشکیل و اسحاق جهانگیری از سوی رییس جمهور مأمور رسیدگی در اجرای این سیاست ها شد.

حجت الاسلام انصاری، مطالبه ریاست جمهوری از وزارتخانه ها در اعلام برنامه های اجرایی خود در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های عملی دولت در پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی خواند./851/پ202/ص

ارسال نظرات