۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۸۸۳۹۳
حکیم مطرح کرد؛

با مطالعه کتاب به مبارزه با افکار تکفیری‎ها بپردازید

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد که مطالعه کتاب یکی از سلاح‎های مبارزه با افکار منحرف جریان‎های تکفیری است.
حجت الاسلام عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق سید عمار حکیم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق از نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد بازدید و بر ضرورت افزایش چنین نمایشگاه‎هایی تاکید کرد.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه به خبرنگاران گفت: کتاب و مطالعه یکی از مهمترین سلاح‎های مبارزه با جهل که جریان‎های تروریستی و تکفیری نسخه‎های مختلفی از آن را عرضه کرده‎اند، به شمار می آید.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق حضور ناشران مختلف کشورهای عربی و جهان در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد را نشان دهنده توانایی این کشور در ارائه خدمات در زمینه‎های مختلف نظیر معرفت شناسی و فرهنگی خواند و افزود: مراکز و نهادهای فرهنگی دولت باید برنامه ریزی جدی برای افزایش میزان مطالعه مردم انجام دهند.

حجت الاسلام حکیم همچنین در دیدار با جمعی از رؤسای عشائر بغداد به نقش عشائر در مبارزه با تروریسم اشاره کرد و بیان داشت: لازمه تحقق و گسترش امنیت و ثبات سیاسی در دوران پساداعش حفظ وحدت و یکپارچگی ملت است.

وی تاکید کرد که مردم و مسؤولان در دوران پساداعش باید مراقب نفوذ مجدد داعش به عراق باشند.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه با رضایت عشائر قابلیت حل شدن را دارد، تصریح کرد: رؤسای عشائر باید از اقداماتی که موجب تشدید اختلافات طائفه‎ای می‎شود به شدت دوری کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات