۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۴۸۸۳۹۰
آیت الله نجفی:

مشارکت در جنگ علیه تروریست‎ها آرزوی من است

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف تصریح کرد که مشارکت در جنگ علیه تروریست ها از آرزوهای وی به شمار می آید.
حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمجید حکیم الهی رییس دبیرخانه کنگره مبارزه با تکفیری ها با حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار و گفت‎وگو کرد.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام درپی ایجاد شکاف در میان امت اسلامی و مخدوش کردن چهره اصیل این دین الهی در جهان هستند.

وی اعتدالگرایی در شرایط کنونی جهان را واجب دانست و تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت مسلمانان و تمسک به اخلاق و سیره اهل بیت (ع) برخی از اقداماتی است که باید به آن توجه ویژه‎ای شود.

حجت الاسلام حکیم الهی نیز در این دیدار گزارشی را آخرین وضعیت مسلمانان در کشورهای خارجی را خدمت حضرت آیت الله نجفی ارائه کرد.

مبارزه با ترورریست‎ها آرزوی من است

این مرجع تقلید همچنین در دیدار با جمعی از زائران ایرانی خواستار تبلیغ افکار و سیره اهل بیت (ع) شد و خاطرنشان کرد: اسلام اصیل مردم را به محبت، براداری، همزیستی مسالمت آمیز و گذشت دعوت می‎کند.

حضرت آیت الله بشیر نجفی در دیدار با ابوضیاء الصغیر از فرماندهان بسیج مردمی بر ضرورت نابودی هرچه سریعتر جریان تروریستی داعش تاکید کرد و اظهار داشت: مجاهدان در حال مبارزه با تروریسم، در حقیقت یاران امام حسین (ع) هستند زیرا آمال و آرزوهای مستکبران و ظالمان جهان را ناامید کرده‎اند.

وی افزود: باوجود آنکه در دوران پیری هستم اما همراهی و مبارزه در کنار مجاهدان با تروریست‎ها از آرزوهای من است./994/ب902/د

ارسال نظرات