۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۴۸۸۳۵۹
آیت الله نوری همدانی:

زیر سؤال بردن کارنامه 38 ساله نظام اسلامی گناهی بزرگ است/ استفاده از اجناس خارجی که سبب ضربه به اقتصاد نظام اسلامی شود جایز نیست

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی با بیان این که تولید محصولات با کیفیت زمینه مصرف اجناس داخلی فراهم می کند، گفت: بی تردید استفاده از اجناس خارجی که موجب ضرر زدن به اقتصاد نظام اسلامی باشد جایز نیست.
 حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار عده ای از طلاب و فضلای یکی از مسؤوليت های مهم علما را هدایت و روشنگری مردم دانست و گفت: دنیایی که در آن بسر میبریم دنیایی با حوادث فراوان  است و عمده این حوادث علیه انقلاب اسلامی است.

وی افزود:دشمن در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیده است که تنها تفکری که میتواند طومار استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل را درهم بشکند تفکر اسلامی ایران به شمار می رود که مبتنی بر فرهنگ جهاد و شهادت است؛ براین اساس است که بزرگترین ناقض حقوق بشر طرح نقض حقوق بشر را تهیه و با رای همپيمانان خود به تصویب میرساند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: نخست وزیر استعمار پیر، ایران را تروریست معرفی میکند که البته ما همه اینها محکوم میکنیم و دنیا را به نقض حقوق بشر در بحرین، یمن، فلسطین توجه میدهم که روزانه صدها زن و کودک بی گناه و بی دفاع گشته میشوند.

وی ادامه داد: بنابراین علما در طول تاریخ هم در عرصه علم بوده اند و هم سیاست اسلامی را برای مردم تبیین کردند؛ در عصر و زمان ما امام راحل توانست به عنوان یک عالم سیاست مدار توانست در جهان کنونی تاثیر گذار باشد.

این مرجع تقلید شرایط کنونی کشور را بسیار حساس دانست و با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی در همه سطوح خاطرنشان کرد: امام راحل در جای جای فرمايشات خود دارند که هرجا دشمن نفوذ کرد همانجا اختلاف بود، همچنین فرمودند که رمز موفقیت وحدت کلمه است.

حضرت آیت الله نوری همدانی انتقاد را حق طبیعی افراد دانسته ولی تخریب و افترا و تهمت را عملی ناشایست خواند و  گفت: اگر کسی بخواهد بخاطر اختلاف شخصی کارنامه 38 ساله نظام اسلامی را زیر سوال ببرد گناهی بزرگ مرتکب شده است چون حقیقتاً پیشرفت ايران اسلامی در مقایسه با قبل انقلاب هيچ قابل قیاس نیست البته منکر کاستی ها نیستیم.

وی عنوان کرد:امروز مشکلات معیشت مردم، بیکاری جوانان و رکود در جامعه کاملا محسوس است و این وضعیت اقتصادی، انسان را در مقابل ملت بزرگ و انقلابی ایران شرمنده میکند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان اول سال رهبر معظم انقلاب اظهار داشت:تولید کنندگان محترم با تولید محصولات با کیفیت زمینه مصرف اجناس داخلی را برای مردم فراهم کنند، بی تردید استفاده از اجناس کشورهای دیگر که موجب ضرر زدن به اقتصاد نظام اسلامی باشد جایز نیست.

وی تقویت اقتصاد مقاومتی را یک نوع مبارزه با دشمنان دانست و ابراز داشت: جنگ امروز با ایران جنگ اقتصاد است که با تلاش و زحمت مسؤولان باید در این جنگ پیروز شویم./1323/پ204/ص

ارسال نظرات