۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۸۸۳۳۸
نماینده مجلس شورای اسلامی:

تحقق شعار سال کشور را در برابر تهدیدهای دشمن بیمه می کند

نماینده مردم شهرستان بم در مجلس شورای اسلامی گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می توانیم در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان بایستیم.
سال «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال»

حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم شهرستان بم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در کرمان، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: در سال قبل و با مطرح شدن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرف مقام معظم رهبری، دولت مقدمات کار خود را در این زمینه شروع و عملکرد هایی در سراسر کشور، به ویژه استان کرمان آغاز شد.

وی افزود: با وجود کاستی ها و کمبودها، در مجموع این عملکردها اثرات مثبتی در سطح کشور داشته است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی اقتدار کشور، رضایت مندی مردم، بهبود رونق جامعه و همچنین وضعیت معیشت مردم را به دنبال دارد.

نیکزادی پناه عنوان کرد: مقام معظم رهبری مثل همیشه ایده جدیدی که برای تکمیل کارهای اقتصادی قبل بوده است این سال را سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند.

نماینده مردم شهرستان بم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تولید و اشتغال یک کار بسیار مهم، با همکاری و همیاری دولت مردان، مجلس و مردم عزیز است؛ که همه باید برای تحقق این شعار زیبا گام های موثری در عرصه اقتصاد و اشتغال برداریم.

وی تاکید کرد: در جهانی که استکبار با حضور و دوستان شیطانی اش، در نقاط دنیا برای مردمان بی گناه نقشه های شوم می کشند و آنها با مطرح کردن تحریم ها و مشکلات اقتصادی می خواهد برای مردم سرافراز ایران اسلامی پیام ناامیدی و نا توانی را بیاورند.

نیکزادی پناه تصریح کرد: قطعا مردم ما می توانند با اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال یک سپر پولادین را بسازند و در مقابل تهدیدها و تحریم های آنها بایستند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نخستین اقدامات اقتصاد مقاومتی، خود کفایی گندم با کیفیت داخلی، پیشگیری از واردات گندم بی کیفت و همچنین استفاده از پتانسیل افراد توانمند و جوان در عرصه کشاورزی بوده است.

وی مطرح کرد: با توجه به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی شاه کلید مملکت است؛ دولت و ملت می توانند با حضور توانمند، همکاری و همدلی خود کشور را به سمت پیشرفت هدایت کنند.

نماینده مردم شهرستان بم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، در پایان گفت: مدیریت های ارشد و میانی ما باید از مهارت ها و تخصص جوانان پر شور استفاده کنند./302/972/ب1

ارسال نظرات