۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۴۸۸۳۲۸

جمعیت الوفاق شهادت جوان بحرینی را محکوم کرد

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، شهادت جوان بحرینی را نشان دهنده بازگشت خشونت و تروریسم به این کشور عنوان کرد.
حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در پیامی، شهادت یکی از جوانان بحرینی که در جریان حمله شبه نظامیان رژیم آل خلیفه به خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در منطقه "الدراز" زخمی شده بود و امروز بر اثر شدت جراحت های وارده شهید شد را به شدت محکوم کرد.

در این پیام آمده است: بحرین امروز با شهادت مصطفی که زیباترین چهره از فداکاری و جانفشانی در راه دفاع از دین، ارزش، وطن، کرامت و عشق به کشور را به نمایش گذاشت، سرافراز شد و به خود بالید.

حجت الاسلام الدیهی افزود: شهادت این جوان کاملا نشان داد که جنایت برنامه ریزی شده، آشوب سلاح، بی قانونی و بی اعتمادی بر همه دستگاه های امنیتی حاکم شده است و برخی سازمان های دکوری نیز می خواهند این دستگاه ها را تبرئه کنند.

عضو ارشد الوفاق تصریح کرد: همه این سازمان ها در جنایت های آل خلیفه شریک هستند زیرا از حمله نیروهای امنیتی با نقاب و سلاح های جدید به سوی منطقه الدراز آگاه بوده ولی نسبت به این اقدام تروریستی بزدلانه سکوت اختیار کردند.

وی این اقدام را یک جنایت کامل تروریستی توصیف کرد و اظهار داشت که اگر جهانیان از تروریسم سخن می گویند، پس این جنایت همه اهداف و شیوه تروریسم را دارا بود.

حجت الاسلام دیهی ادامه داد: ابزار خشونت و تروریسم چند ماهی است به بحرین بازگشته و خون مردم جاری می شود و با این ابزار در برابر جنبش مسالمت آمیز، دموکراسی طلبانه و احترام به حقوق بشر و عدالت و کرامت ملت بحرین ایستاده اند.

این روحانی بحرینی خاطرنشان ساخت: ملت بحرین به جنبش مسالمت آمیز و بزرگ خود به دور از هرگونه اقدامات تروریستی پایبند مانده است. همه جهانیان مشاهده کردند که انقلابیان بحرینی حتی یکبار نیز به شیوه تروریستی روی نیاورده اند./980/ب901/د

ارسال نظرات