۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۴۸۸۳۱۲
شیخ ماهر حمود:

تروریست‌ها بازیچه آمریکا هستند

رییس اتحادیه علمای مقاومت از تروریست ها به عنوان بازیچه و مجری توطئه های آمریکا یاد کرد.
ماهر حمود، دبيرکل اتحاديه علماي حامي مقاومت اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد قدس صیدای لبنان با اشاره به گسترش فساد و انحراف در جوامع اسلامی گفت: امت اسلامی در فساد و انحراف از دین غرق شده است که نمونه هایی از آن را می توان در تکفیری های تروریست و مزدوران توطئه های آمریکایی علیه اسلام مشاهده کرد.

وی افزود: متاسفانه پدیده های فراوانی که ارتباطی به اسلام و عقل و منطق ندارند، وارد جوامع اسلامی شده اند و بر همین اساس است که نمی توانیم درک کنیم چگونه برخی افراد خود را به سوی مرگ می فرستند؟

این عامل اهل تسنن انفجار تروریستی در دمشق را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: تروریست ها بدانند که نظام با این جنایت ها سرنگون نمی شود چرا که شش سال است در برابر جنگی تمام عیار ایستاده است. آنان با این مسائل به قدرت نمی رسند و حتی اگر برسند نیز با استقبال مردم مواجه نخواهند شد.

شیخ ماهر حمود تصریح کرد: بدون شک نمی توانیم دریابیم که این افراد چگونه خود را در اختیار گروه های تروریستی قرار می گیرند و ذهن آنان چنان مورد شست وشو قرار می گیرد که ورود به بهشت را با کشتار مردم امکان پذیر می دانند.

وی حمله تروریستی در لندن را محکوم کرد و ادامه داد: تروریست ها از سوی آمریکا بازیچه قرار گرفته و به اجرای توطئه های این کشور می پردازند و به خوبی از این مساله آگاه هستند. 

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت خاطرنشان ساخت: جنایت های عربستان سعودی و آمریکا نیز با وجود دو سال قتل و ویرانی همچنان ادامه دارد در حالی که هیچ کدام از اهداف این جنگ محقق نشده است. 

شیخ ماهر حمود مواضع ریما خلف مدیر اجرایی اسکوا مبنی بر استعفا به دلیل عدم پذیرش درخواست رییس سازمان ملل مبنی بر عقب نشینی از گزارش خود علیه رژیم صهیونیستی را ستودنی خواند و گفت: وی بر خلاف تروریست ها که مزدور آمریکا هستند، اوج وظیفه شناسی خود را به نمایش گذاشت و به یاری ملت فلسطین در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی پرداخت./980/ب901/د

ارسال نظرات