۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۸۸۲۶۰
مقتدا صدر:

از تهدید به قتل نمی‌ترسم

رهبر جریان صدر در جمع صدها هزار تن از تظاهرات کنندگان گفت: از تهدید به قتل نمی‌ترسم.
سید مقتدا صدر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، صدها هزار تن از طرفداران حجت الاسلام مقتدا صدر رهبر جریان صدر صبح امروز در میدان «التحریر» بغداد پایتخت عراق، تجمع کردند و مقتدا صدر نیز به سخنرانی پرداخت.

به نوشته پایگاه خبری شبکه السومریه، این تظاهرات در اعتراض به فساد و بیکاری و آشفتگی اوضاع اقتصادی و سیاسی انجام شده است و هشتاد و یکمین هفته‌ای است که طرفداران صدر در بغداد تجمع می‌کنند.

هزاران نفر از دیگر استان‌های عراق نیز به بغداد آمده‌اند و از روز گذشته نیروهای امنیتی خود را برای برگزاری این مراسم آماده کرده‌اند تا از هرگونه حادثه‌ای جلوگیری کنند.

مقتدا صدر طی سخنانی گفت: ای ملت عظیم عراق، نه طوفان تروریسم و نه مشکل گرسنگی و فقر نتوانسته است خللی در شما وارد کند و شما همچنان سربلند و سرافراز هستید و فقط در برابر خدا سرتسلیم فرود می آورید.

وی با تاکید بر تداوم مبارزه با فاسدان و توطئه گران و دشمنان گفت: ما کسی نیستیم که از تهدید به قتل یا مرگ هراسی به دل راه بدهیم.

مقتدا صدر با اشاره به پیام های تهدید آمیز اظهار داشت: پیام ها روشن و آشکار است و اگر موفق شوند که مرا به قتل رسانده یا ترور کنند، از شما طلب فاتحه و دعا دارم.

وی تاکید کرد: "انقلاب اصلاحات" با همه جزئیات و شاخصه های آن ثمر بسیار مهمی داشته است. این انقلاب میهن پرستی و مبارزه با فساد را ریشه دار کرده است.

مقتدا صدر به هواداران خود توصیه کرد، به "انقلاب اصلاح طلبانه" خود و تظاهرات مسالمت آمیز ادامه دهند، حتی اگر او را ترور کنند.

صدر در جمع هوادارانش افزود: اکثر سیاستمداران فاسد، نه تنها به فساد خود بازگشتند بلکه بیشتر آنان اکنون سلاح و پول دراختیار دارند و تلاش می کنند شما را مانند زندانی تحت کنترل بگیرند، ولی ما فقط در برابر خدا سر فرود می آوریم.

رهبر جریان صدر گفت: آنان با همه وجود و توان تلاش می کنند جنگها را ادامه دهند، و برخی از آنان نیز به آزادسازی موصل اکتفا نکرده و سعی می کنند شما را وارد نبردهایی در مناطق مختلف کنند، تا طرح و نقشه بین المللی خود را عملی کنند؛ هوشیار باشید و از سرزمین خود دفاع کنید و دچار تفرقه نشوید./994/ب101/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات