۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۴۸۸۲۵۱
روحانی بحرینی:

تروریسم به چالشی برای جهانیان مبدل شده است

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین گفت: تروریسم باید محاصره و نابود شود زیرا به چالشی برای جهانیان مبدل شده است.
حسین الدیهی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، انفجار تروریستی در لندن که به کشته شدن 4 تن و زخمی شدن ده ها تن از شهروندان منجر شد را محکوم کرد.

وی تصریح کرد: این حادثه تروریستی اقدامی غیراخلاقی است که با هدف ضربه زدن به امنیت و ثبات انگلیس صورت می گیرد. همبستگی خود را با ملت و افراد مقیم در این کشور اعلام می کنیم.

این روحانی بحرینی افزود: ریشه کن شدن تروریسم به مبارزه فکری، عقیدتی و مالی و همچنین برخورد با حامیان آن نیاز دارد. تروریسم باید محاصره و نابود شود زیرا چالشی اساسی در برابر زندگی، پیشرفت و همزیستی میان کشورهای مختلف به شمار می آید.

حجت الاسلام دیهی تصریح کرد: تروریسم یکسان است اما به صورت های مختلف نمایان می شود. همان تروریسمی که در شرق مشغول به جنایت است به جنایت در اروپا و سایر کشورهای جهان می پردازد و به همین دلیل باید به صورت جهانی با این پدیده مبارزه کرد.

وی امنیت و ثبات همیشگی را برای همه کشورهای جهان خواستار شد و گفت: اسلام اصیل از این جنایت ها و اقدامات تروریستی به دور است و مردم را به تسامح و همزیستی و محافظت از یکدیگر دعوت می کند.

گفتنی است گروه تروریستی داعش مسؤولیت جنایت تروریستی روز گذشته در لندن را برعهده گرفته است./980/ب902/د

 

ارسال نظرات