۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۸۸۲۳۶
آیت‌الله ایمانی:

ایجاد اشتغال سبب کاهش آسیب‌ها در جامعه می‌شود

آیت الله ایمانی گفت: با ایجاد شغل برای جوانان آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند چون این آسیب‌ها معلول گرانی و رکود و وضعیت زندگی مردم است.
آيت الله ایمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در دیدار نوروزی مدیران و مسؤولان فارس و شیراز که عصر امروز در نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس برگزار شد، گفت: مسؤولیت رشد و بالندگی استان فارس به عهده ما و شما به عنوان شهروند فارسی گذاشته شده است.

وی در ادامه افزود: اعتقادات و باورهای سیاسی و اندیشه‌های اجتماعی نباید مانعی بر سر راه رشد و بالندگی استان ایجاد کند،ُ این نکته همدلی و وحدت در راه رشد و بالندگی استان است.

امام جمعه شیراز آرامش و امنیت در جامعه را زیرساخت سایر کارها دانست و تصریح کرد: آرامش از یک جهت معلول است و از جهت دیگر زیرساخت و علت است، اگر همدلی و همفکری نباشد به امنیت و آرامش خدشه وارد می‌شود و اگر امنیت و آرامش نباشد هیچ کاری در جامعه به سامان نمی‌رسد.

آیت‌الله ایمانی گفت: امنیت و آرامش باید به‌عنوان زیرساخت برنامه‌های بعدی استان مورد توجه باشد و اگر امنیت و آرامش دچار خدشه شد نه اشتغالی ایجاد می‌شود و نه تولیدی خواهیم داشت.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و دغدغه خاطر ایشان درباره معیشت مردم یادآور شد: حدود 10 سال است که رهبر انقلاب روی معیشت مردم کار می‌کند، فردی که بزرگ نگهبان جامعه ما است از بیرون و داخل مسائل را رصد می‌کند به این نتیجه رسیده که نقطه ضعفی که درون ما وجود دارد مساله معیشت و اقتصاد است.

وی ادامه داد: الآن میزان تولید مشخص است، آخر سال هم آمار مشخص است، اشتغال هم این چنین است و بین تعداد بیکاران الآن و آخر سال می‌شود مقایسه کرد، مردم در این زمینه بهتر می‌توانند مطالبه گری کنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تعطیلی کارخانه و کارگاه‌های کوچک اشاره کرد  و گفت: باید برای تولید و اشتغال فکری اساسی کرد.

وی در پایان افزود: با ایجاد شغل برای جوانان آسیب‌های اجتماعی هم کاهش پیدا می‌کند چون این آسیب‌ها معلول گرانی و رکود و وضعیت زندگی مردم است و اگر زندگی مردم سامان پیدا کند آسیب‌های اجتماعی هم به میزان فراوانی پایین خواهد آمد./919/202/ب1

ارسال نظرات