۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۴۸۸۲۳۲
نماینده مجلس:

دولت در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای نسل جوان اقدام کند

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید با جدیت در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای نسل جوان گام برداشته و تولید داخلی را تقویت کند.
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید ابراز داشت: سال نو فرصتی دوباره برای ساختن کشوری با صلابت و عزتمند در سراسر جهان است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: انتخاب شعار اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال نشان دهنده دغدغه رهبر معظم انقلاب در راستای رسیدگی به مقوله اقتصاد و حرکت در جهت تقویت پایه های اقتصادی کشور است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب کاملا با معضلات و مشکلات کشور آشنایی داشته و به خوبی نسخه های درمانی آن را مطرح می کنند، مسؤولان نیز باید مجدانه در راستای تحقق شعار در سال پیش رو گام بردارند.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: دولت باید با جدیت در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای نسل جوان گام برداشته و تولید داخلی را تقویت کند، خوشبختانه جوانان این مرز و بوم توانمند و باهوش بوده و با استفاده از استعدادهای ذاتی این نسل می توان بر مشکلات اقتصادی فایق آمد.

وی یادآور شد: تسلط بر مشکلات اقتصادی مستلزم اجرای راهکارهای اقتصاد مقاومتی و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید سود تسهیلات بانکی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جمعیت جویای کار کاهش یافته و واردات کالاهایی که مشابه آنها در کشور تولید می شود ممنوع شود.

حجت الاسلام حسینی کیا بیان داشت: باید کیفیت تولیدات داخلی را با هدف توسعه صادرات ارتقا داد و بر کیفیت تولیدات نظارت جدی صورت گیرد زیرا این امر موجب استقبال گسترده تر از سوی مردم خواهد شد.

وی در پایان عنوان داشت: باید به صنعت گردشگری و جذب توریست و کسب درآمد از راه ارتقای صنعت گردشگری نیز توجه ویژه داشت زیرا حضور گردشگران خارجی نیز ارز فراوانی به کشور وارد کرده و تولید ثروت می کند و از سویی زمینه ایجاد شغلهای جدید را برای مردم فراهم می کند./302/857/ب1

ارسال نظرات