۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۸۸۲۲۹
آیت الله طبرسی:

اقتصاد مقاومتی استراتژی مهمی برای پیشرفت کشور است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از اقتصاد مقاومتی به عنوان یک استراتژی مهم به منظور رشد و پیشرفت کشور در عرصه اقتصادی دانست و گفت: مسؤولان کشور باید در سال جدید با برنامه صحیح و هدفمند در جهت تقویت تولید و افزایش اشتغال گام بردارند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مرکز استان با تبریک فرا رسیدن سال جدید و نو شدن بهار، گفت: انسان نیز باید همراه با نو شدن فصل، در خود تغییر و تحول ایجاد کنند.

وی با بیان این که بهار فصل شکوفایی و تغییر است، افزود: امیدواریم با تغییر فصل و فرا رسیدن فصل بهار و شکوفایی شاهد  رشد و بالندگی کشور و استان باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به جایگاه مهم شور و مشورت در اسلام اشاره کرد و گفت: دین مبین اسلام به مشورت در همه امور سفارش کرده و شور کردن می تواند موجب رشد و تعالی جامعه شود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز در سایه وحدت و همدلی همه مسؤولان شاهد اتفاقات کم نظیری در مرکز استان هستیم، تصریح کرد: همه این اقدامات ملموس به دلیل وحدت و همبستگی مسؤولان به ویژه اعضای شورا و شهردار محقق شده است.

وی با بیان این که انسان های متخصص و متعهد باید مسؤولیت ها در کشور را بر عهده گیرند، گفت: اگر این دو رکن مهم مورد توجه گیرد به حتم شاهد رفع بسیاری از مشکلات در کشور خواهیم بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که فردی که در کشور مسؤولیتی را عهده دار می شود باید تنها به فکر خدمت به کشور و مردم باشد، خاطرنشان کرد: اگر مسؤول و یا مدیری غیر این بیاندیشد و عمل کند به انقلاب، نظام و خون شهدا خیانت کرده است.

آیت الله طبرسی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در عرصه فرهنگی شهر بر ضرورت تقویت برنامه های دینی و فرهنگی شهر از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال جدید تأکید کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که هر چه در عرصه فرهنگی سرمایه گذاری کنیمT باز هم کم است، بیان داشت: باید با اجرای برنامه دینی و فرهنگی اثرگذار و هدفمند، آسیب های فرهنگی را از جامعه دور کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه امسال به حضور گسترده برخی افراد کاندیداتوری در این انتخابات اشاره کرد و گفت: کسانی باید در انتخابات شرکت کنند که ضمن داشتن تخصص از تعهد لازم نیز برخوردار باشند.

امام جمعه ساری با بیان این که قوانین انتخابات شورای اسلامی شهر باید به گونه ای باشد که هر فرد غیر متخصصی نتواند وارد این عرصه شود، خاطرنشان کرد: شورا از جایگاه مهمی در جامعه برخودار است، چون سرنوشت چهار ساله یک شهر با تصمیم گیری های اعضاء شورا رقم می خورد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حضور بیش از حد افراد به عنوان کاندیدای در عرصه انتخابات شورا موجب سبک شدن این جایگاه مهم می شود، تصریح کرد: باید تدابیری در قانون اندیشیده شود که شاهد حضور افراد توانمند در این عرصه باشیم.

آیت الله طبرسی با بیان این که برخی حضور در عرصه شورا را سکوی پرشی برای جایگاه ها و مقام های بالاتری در نظر می گیرند، خاطرنشان کرد: ترکیب شورا باید به گونه ای باشد که تا با وحدت و همدلی مسیر توسعه و پیشرفت شهر را فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و بر ضرورت همدلی مسؤولان به منظور تحقق مطالبات رهبری در سال جدید تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید بهره گرفته شود، بیان داشت: تأکید مجدد رهبر معظم انقلاب بر مسأله اقتصاد مقاومتی نشان دهنده اهمیت این مسأله مهم در کشور است.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که امروز کشورمان در عرصه اقتصادی با مشکلات بسیاری روبرو است، تصریح کرد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با مدیریت صحیح و جهادی همه مسؤولان امکان پذیر خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از اقتصاد مقاومتی به عنوان یک استراتژی مهم به منظور رشد و پیشرفت کشور در عرصه اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور باید در سال جدید با برنامه صحیح و هدفمند در جهت تقویت تولید و افزایش اشتغال گام بردارند./950/202/ب1

ارسال نظرات