۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۸۸۱۹۴
عضو ارشد حزب الله:

رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم در جنگ سوریه حضور دارد

رییس شورای سیاسی حزب الله تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم در جنگ سوریه حضور دارد.
حجت الاسلام ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله در دیدار اسامه سعد علی دبیر جنبش ملی الناصری لبنان به بررسی آخرین تحولات سیاسی کشور و منطقه و همچنین تغییرات میدانی در سوریه پرداخت.

دو طرف بر اهمیت تصویب قانون جدید انتخابات تأکید کرده و این قانون را نشان دهنده صحت انتخابات و عدالت راهیابی نمایندگان به پارلمان خواندند.

آنان اظهار داشتند که تصویب قانون بر اساس نسبیت سبب تحقق اصلاحات، تحکیم ثبات، حمایت از تنوع موجود و همچنین مشارکت گروه های مختلفی ملی در پارلمان می شود.

حجت الاسلام ابراهیم امین السید، افزایش حقوق کارمندان و کارگران را خواستار شد و گفت: کسب درآمد دولت جهت افزایش حقوق ها نباید از جیب قشر فقیر و متوسط جامعه صورت گیرد و هرگونه سیاست تصاعدی مالی باید عدالت را در حق خانواده های فقیر و کم درآمد در نظر داشته باشد.

وی افزود: اوضاع اجتماعی لبنان در آستانه فروپاشی قرار دارد و زنگ خطر بروز بحران های خطرناک دیگری را به صدا درآورده است. 

عضو ارشد مقاومت اسلامی حمله رژیم صهیونیستی به یکی از پایگاه های ارتش سوریه در شهر تدمر را محکوم کرد و اظهار داشت: این مساله نشان دهنده دست داشتن مستقیم رژیم صهیونیستی در جنگ علیه سوریه است.

حجت الاسلام ابراهیم امین السید تصریح کرد: ارتش سوریه نشان داد که در آمادگی کاملی جهت هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک لبنان قرار دارد و رهبران سوری دیدگاه خود را با وجود جنگ تحمیلی تغییر نخواهند داد./980/ب902/د

ارسال نظرات