۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۴۸۸۱۷۲
عضو ارشد ائتلاف 14 فوریه:

آمریکا انقلابیان بحرینی را تروریست می‎داند

یکی از رهبران ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین تروریست خواندن انقلابیان از سوی آمریکا را تمسخر آمیز توصیف کرد.
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه

به گزارش خبرگزاری رسا، ضیاء البحرانی از رهبران ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در گفت وگو با پایگاه خبری اللؤلؤه با اشاره به حمایت های بین المللی از نظام آل خلیفه تصریح کرد: آمریکا پوشش سیاسی را به نظام می دهد تا با حمایت نیروهای سعودی به سرکوب ملت پرداخته و شهروندان را قلع و قمع کند. 

وی جنایت های تروریستی آل خلیفه را در سازمان های حقوق بشر، ثبت شده خواند و گفت: تصمیم وزارت خارجه آمریکا مبنی بر درج نام شهروندان بحرینی در لیست تروریسم به معنای دشمنی آشکار با ملت بحرین است. 

البحرانی افزود: این مساله نشان دهنده کذب بودن شعارهای دروغینی است که آمریکا با عنوان حمایت از دموکراسی و حقوق بشر سر می دهد. درج نام دو تن از انقلابیان بحرینی در لیست تروریستی نشان دهنده این است که آمریکا انقلاب بحرین را هدف قرار می دهد.

این فعال انقلابی درباره خشونت شدید نظام علیه مردم اظهار داشت: ملت بحرین برای دستیابی به آزادی و تحقق عدالت اجتماعی و همچنین تعیین سرنوشت خود قیام کرده اند اما پس از حضور نیروهای اشغالگر سعودی در بحرین به مدافع مبدل شده و به دفاع مقدس از حرمت ها و مقدسات و ناموس و سرزمین می پردازند.

وی با اشاره به اینکه ملت بحرین هیچگاه مرتکب اقدام تروریستی نشده است، گفت: آل خلیفه با حمایت عربستان سعودی شنیعترین جنایت های تروریستی را علیه ملت مرتکب می شود، حرمت ها را مورد تعرض قرار می دهد، به نوامیس تجاوز می کند، به تخریب مساجد می پردازد، بانوان را بازداشت می کند و شکنجه شدیدی علیه زندانیان مرتکب می شود که در روزهای آینده دو تن از زندانیان به نام های محمد سهوان و منصور مبارک به این دلیل به شهادت رسیدند.

البحرانی تصریح کرد: آمریکا با وجود همه این جنایت ها به سیاست همیشگی خود ادامه داده و انقلابیان را تروریست می خواند. تروریست خواندن مدافعان وطن و کرامت و عزت یک مساله تمسخرآمیز به شمار می آید.

این فعال انقلابی از آلخلیفه و آلسعود به عنوان تروریست واقعی یاد کرد و خاطرنشان ساخت: ملت بحرین به اتهامات بی پایه و اساس آمریکا بی تفاوت است و انقلاب با قدرت به راه خود ادامه می دهد./980/ب902/د

ارسال نظرات