۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۸۸۱۵۰
امام جمعه بیرجند در دیدار ملاوردی:

دشمن کانون خانواده را هدف قرار داده است

امام جمعه بیرجند گفت: دشمن برای اینکه کانون گرم خانواده ها را تحت تأثیر قرار دهد برنامه ریزی کرده است.
امام جمعه بیرجند

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند عصر امروز در دیدار شهیندخت ملاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: اسلام دین بسیار کامل است و باید زمینه را در این دین برای حاکمیت انسان بزرگ که امام زمان(عج) است آماده کنیم.

وی انقلاب اسلامی را انقلاب فرهنگی دانست و گفت: فلسفه دین اسلام، اخلاق است و مسؤولان در این دین باید تمام تلاش خود را برای خدمت گزاری به مردم انجام بدهند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در انواع و اقسام امورات زندگی باید اخلاق حاکم باشد، افزود: دشمنان برای اینکه کانون گرم خانواده ها را تحت تأثیر قرار دهند برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: کانون خانواده باید مورد توجه همه قرار بگیرد و نباید در بحث خانواده غفلت صورت بگیرد.

شهیندخت ملاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نیز در این دیدار گفت: خانواده در جامعه باید به عنوان یک هسته مهم بر تمامی نهادهای اجتماعی تأثیرگذار باشد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: خانواده یک نهاد بزرگ اجتماعی است که در سایر حوزه ها تأثیر می گذارد./202/880/ب1

ارسال نظرات