۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۸۸۱۲۹
آیت الله نظری:

مسؤولان برای تحقق مطالبات رهبر انقلاب در سال جدید بسیج شوند

آیت الله نظری گفت: نامگذاری امسال نشان دهنده دغدغه رهبر انقلاب نسبت به مسائل اقتصادی کشور به ویژه موضوع تولید و اشتغال است.
آیت الله نظری آیت الله نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه، امروز در دیدار استاندار مازندران و معاونان استانداری، با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بهار طبیعت، گفت: امیدواریم در سال جدید سیره فاطمی در همه امور فردی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود عمر را سرمایه ای زود گذر دانست و با بیان این که انسان باید از این فرصت کوتاهی که در اختیار دارد به نحو شایسته بهره مند شود، افزود: انسان باید تلاش کند تا اندوخته مناسبی برای توشه سفر آخرت خود ذخیره کند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه در ادامه با تأکید براین که همه عمر انسان باید در جهت خیر، نیکی و خدمت به دیگران صرف شود، خاطرنشان کرد: سعادت و تعالی حقیقی انسان در خیر و خدمت به دیگران است.

آیت الله نظری خادم الشریعه همچنین به آغاز فصل بهار اشاره کرد و این فصل را فصل تغییر و تازه شدن دانست و افزود: همان طور که فصول تغییر می کند و نو می شود، حال و احوال انسان ها نیز باید هر سال تغییر کند و به سمت نو و تازه شدن حرکت کند.

وی با بیان این که تغییر فصول نشان دهنده عظمت الهی است، تصریح کرد: باید قدردان این نعمت های الهی باشیم و هر روز شکر خدا را بجای آوریم.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه در بخش دیگری از سخنان خود، مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را امانتی جهت خدمت به مردم برشمرد و گفت: خوشبختانه مسؤولان ما عمدتاً خدمت گزار هستند و امیدواریم این رویکرد در سال جدید تقویت شود.

آیت الله نظری خادم الشریعه با تأکید براین که خدمت گزاری و خیرخواهی باید رویکرد نخست مسؤولان کشورمان باشد، افزود: امام خمینی(ره) همواره دغدغه رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه را داشتند و امروز نیز مقام معظم رهبری همین نگاه را دارند.

وی با تأکید براین که هر چه در توان داریم در مسیر خدمت و خیرخواهی به کار گیریم، تصریح کرد: خدمت به مردم از اجر و ثواب بالایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که در همه امور باید خداوند متعال را نظاره گر اعمال خود بدانیم، خاطرنشان کرد: امروز رفع مشکلات مردم بزرگترین وظیفه مسؤولان است.

آیت الله نظری خادم الشریعه همچنین به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: این نامگذاری نشان دهنده دغدغه ایشان نسبت به مسائل اقتصادی کشور به ویژه موضوع تولید و اشتغال است.

استاد سطح عالی حوزه با تأکید براین که همه مسؤولان کشور باید در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج شوند، خاطرنشان کرد: امروز مسأله اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه های عموم مردم به ویژه نسل جوان جامعه است.

وی با بیان این که امیدواریم مسؤولان در سال جدید با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت تقویت تولید و افزایش اشتغال در جامعه گام بردارند، تصریح کرد: سخنان مهم مقام معظم رهبری در سال جدید باید اولویت برنامه های مسؤولان قرار گیرد.

آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه سخنان خود به ظرفیت و پتانسیل های بالای مازندران در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت و پتانسیل بالا به خوبی استفاده شود.

استاد سطح عالی حوزه با تأکید بر این که در ایران اسلامی با این میزان پتانسیل بالقوه نباید بیکار داشته باشیم، تصریح کرد: اگر یک برنامه ریزی مناسب و هدفمند داشته باشیم می توانیم از این ظرفیت های عظیم و ارزشمند در جهت تقویت اقتصاد داخلی و همچنین افزایش تولید و اشتغال بهره گیریم./201/950/ب1

ارسال نظرات