۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۴۸۷۹۷۶
عضو جامعه مدرسین:

اصلاح اقتصادی و معیشتی مطالبه ملی است

آیت الله کعبی با بیان این که دولت نتوانسته به وعده های اقتصادی خود عمل کند، گفت: صرفا با سخنرانی و ارائه آمار و گزارش اوضاع معیشتی مردم بهبود پیدا نمی کند.
 ‌آیت الله کعبی

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به ارزیابی عملکرد دولت در زمینه اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: دولت آمارها و گزارش های اقدام و عمل خود را از طریق قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی به مجلس خبرگان و ارکان نظام ارائه داده است.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که شاخصه های کلان و آمارها با واقعیت ها تطابق ندارد و در کوتاه مدت و حتی میان مدت تأثیر خود را در معیشت مردم نگذاشته است از این رو نسبت به اصلاح موضوع اقتصادی و معیشتی مطالبه ملی وجود دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم از اوضاع بیکاری، رکود طاقت فرسا، تورم و تعطیلی بسیاری از واحدهای اقتصادی شکایت دارند، اظهار داشت: اوضاع معیشتی مردم بهبود نیافته است، اقشار گوناگون جامعه همواره از اوضاع اقتصادی شکایت دارند.

وی ادامه داد: از این منظر دولت پاسخگو نبوده است، حتی طرفداران سیاسی دولت هم از ضعف عملکرد اقتصادی دولت زبان به اعتراض و شکایت باز کردند و اظهار گله مندی می کنند، هر کارشناس منصفی می داند که دولت نتوانسته به وعده های اقتصادی خود عمل کند.

آیت الله کعبی در پایان با تأکید بر ضرورت اقدام و عمل برای حل مشکلات مردم و جامعه تأکید کرد: صرفا با سخنرانی و ارائه آمار و گزارش اوضاع معیشتی مردم بهبود پیدا نمی کند./1323/ 302/ص

ارسال نظرات