۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۴۸۷۹۷۴
آیت الله بهشتی:

اختلاف نظرها نباید به مخالفت کشیده شود/ بدون اتحاد کشور جان نمی‌گیرد

عضو جامعه مدرسین با بیان این که اختلاف نظر نباید به مخالفت کشیده شود، گفت: فضا نباید به گونه ای باشد که افراد یکدیگر را بکوبند و در نتیجه افراد نیروهای یکدیگر را خنثی کنند و از بین ببرند.
آیت الله بهشتی

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر وحدت نیروهای مؤمن و انقلابی برای حل مشکلات کشور، ضرورت وحدت در شرایط فعلی را بسیار روشن دانست.

وی افزود: اگر اتحاد نباشد مشکلات بسیاری ایجاد خواهد شد، اختلاف نظر و سلیقه اشکالی ندارد و باید وجود داشته باشد، یک جامعه زنده نمی تواند اختلاف نظر و اختلاف سلیقه نداشته باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که اختلاف نظر نباید به مخالفت کشیده شود، اظهار داشت: فضا نباید به گونه ای باشد که افراد یکدیگر را بکوبند و در نتیجه افراد نیروهای یکدیگر را خنثی کنند و از بین ببرند.

وی ادامه داد: اگر فضا این چنین شد به جایی نخواهیم رسید؛ بنابراین اتحاد برای ملت و مملکت ضرورت دارد؛ در مملکتی که اتحاد نداشته باشد جان نمی گیرد و کشور به جایی نمی رسد، از این رو اتحاد باید باشد و امری ضروری به شمار می رود.

آیت الله بهشتی ابراز داشت: اتحاد بدان معنا نیست که اختلاف فکر و نظر وجود نداشته باشد، پیامبر اسلام فرمودند که اختلافات نظر امت من رحمت به شمار می رود./1323/ 302/ص

ارسال نظرات