۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۴۸۷۸۷۲
امام جمعه همدان:

مخاطب شناسی در تبلیغ امری ضروری است

آیت الله طه محمدی برخورد مناسب با مردم در جامعه را یکی از مهمترین امور در تبلیغ دانست و گفت: مخاطب شناسی یکی از امور مهم در تبلیغ است که باید طلاب روش برخورد با مردم را به درستی توجه کرده و رعایت کنند.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان عصر امروز در جلسه طرح آرامش بهاری با مبلغان حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات اداره اوقاف وامور خیریه استان همدان با اشاره به اهمیت کار فرهنگی اظهار داشت: حوزه علمیه باید طلابی را برای جنگ نرم با دشمنان اسلام تربیت کند و هجمه های دشمنان را دفع کنند.

وی در ادامه با بیان اهمیت توجه ترویج برخی فرقه های انحرافی در استان گفت: به دلیل عملکرد ضعیف نهادهای فرهنگی جوانان جامعه را به سوی عرفان های انحرافی کشیده می شوند.

امام جمعه همدان با اشاره به رسالت اصلی طلاب حوزه های علمیه گفت: در شرایط فعلی جامعه که دوران آخرالزمان را می گذراند مهمترین رسالت طلاب، آگاه کردن مردم نسبت به احکام الهی است.

وی برخورد مناسب با مردم در جامعه را یکی از مهمترین امور در تبلیغ دانست و گفت: مخاطب شناسی یکی از امور مهم در تبلیغ است که باید طلاب روش برخورد با مردم را بدرستی توجه کرده و رعایت کنند.

آیت الله طه محمدی حضور طلاب در بقاع متبرکه را امری مهم و سودمند دانست و گفت: این طرح سودمند سبب ترویج خداوحوری و دین محوری در جامعه است.

وی با بیان این که مردم نسبت بهدین و معاف الهی مشتق هستند، گفت: مردم در شرایطی نسبت به امور دینی توجه دارند که دشمنان تمام تمرکز خود را برای از بین بردن دین در جامعه انجام داده اند.

امام جمعه همدان هدایت جامعه را مهمترین هدف و رسالت حوزه های علمیه توصیف کرد و ابراز داشت: مبلغان باید افزون بر مردم برای کودکان نیز مباحث تبلیغی را داشته باشند تا هدات از کودکی صورت گیرد./979/202/ب1

ارسال نظرات