۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۴۸۷۸۶۴
از سوی مرکز خدمات حوزه علمیه؛

برگزیدگان سومین جشنواره ورزشی خانواده های طلاب معرفی شدند

برگزیدگان سومین جشنواره ورزشی خانواده های طلاب در رشته های مختلف از سوی مرکز خدمات حوره های علمیه معرفی شدند.
المپیاد ورزشی طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، برگزیدگان سومین جشنواره ورزشی خانواده های طلاب معرفی شدند.

در این رقابت ها که بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار شد، در رشته تیراندازی با تفنگ بادی که با حضور 46 نفر شرکت کننده در دو رده سنی 12 تا 17 سال و رده سنی  17 سال به بالا برگزار شد، زینب قاسمی، فاطمه حسنلو و زینب پیر هادی در رده سنی 12 تا 17 سال  مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی 17 سال به بالا نیز رضوان ترکاشوند و زهرا کریمی مقام اول مشترک، فاطمه عنایتی و زهره اسدی مقام دوم مشترک و صغری عرفانی و آمنه قلی پور به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در رشته بدمینتون که با حضور 42 شرکت کننده برگزار شد، در رده سنی زیر 12 سال حوریه سادات شفیعی، حانیه ادیب زاده و نرگس عباسی، در رده سنی 13 تا 17 سال فاطمه سیما میرزابیگی نائینی، فاطمه مزینانی، فاطمه زهرا میرزابیگی نائینی، در رده سنی 18 تا 25 سال عارفه مزینانی، فهیمه جعفری، سمیه حسان و در رده سنی بالای 26 سال نیز زهرا حسینی زهانی، سمیه طاهریان و زینب رئیسی نافچی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در رشته دارت که با حضور 47 نفر برگزار شد، در رده سنی 11 تا 16 سال مریم صدری، زینب پیر مرادی و زینب کاظمی وردنجانی اول تا سوم شدند و در رده سنی 17 سال به بالا؛ زهرا موحدی، سیده فاطمه کاظمی شیخ شبانی، فاطمه حسن یزدی، زینب رحیمی، زینب محقق مقام های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

مسابقات آمادگی جسمانی نیز با حضور 65 شرکت کننده برگزار شد که در رده سنی زیر 12 سال فاطمه سادات حسینی راد ریحانه رضایی سنجدکی رتبه اول و دوم و ریحانه حاج اسماعیلی و نرگس فیاض رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سنی 13 تا 17 سال یاسمین اخلاقی، زینب سادات طباطبایی، فاطمه محمدی در رده سنی 18 تا 25 سال عادله محمدی، فاطمه احمدی و مومنه محمدی، در رده سنی بالای 26 تا 35 سال فاطمه سادات مرتضوی، حمیده محمدی، آمنه قراباغی و در رده سنی بالای 36 سال سکینه محدثی، فاطمه محدثی و آزاده کبیری رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مسابقات شنا نیز با حضور 74 شرکت کننده در ماده های کرال سینه در 5 رده سنی( 25 و 50 متر)، شنای قورباغه در 4 رده سنی(25 و 50 متر) و شنای حرفه ای(100متر آزاد) در یک رده سنی برگزار شد که در مسابقه شنای25 متر کرال سینه رده سنی زیر 12 سال زهرا سادات سجادی، ریحانه مهدی پور اول و دوم شدند و انسیه حسنی سعدی و زهرا ستاری به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در مسابقه شنای 50 متر کرال سینه رده سنی 13 تا 17 سال عاطفه محقق راد، فاطمه زهرا ربیع تبار دیو کلائی، مهدیه احسانی، رده سنی 18 تا 25 سال نجمه مهدوی یکتا، مریم شیخ بهائی، سمیه حسان، رده سنی 26 تا 35 سال بی بی ریحانه موسوی، سیده لیلا حائری، رقیه رضایی، رده سنی 36 سال به بالا لیلا حسن پور، محدثه موسوی و فاطمه عارفی اول تا سوم شدند.

در شنای 25 متر قورباغه رده سنی زیر 12 سال زهرا سادات سجادی، انسیه حسنی سعدی حائز رتبه های اول و دوم و حسنی عشقی و فاطمه ثابتی نیز به صورت مشترک سوم شدند.

در شنای 50 متر قورباغه رده سنی 13 تا 17 سال فاطمه سادات حسینی، عاطفه محقق راد، فاطمه زهرا میرزابیگی نائینی، رده سنی 26 تا 35 سال سمیه سلیمی، سمیه ترابی، زهرا نوروزی بهاری رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رده سنی 36 سال به بالا سیده سمانه حسینی معین و محدثه موسوی اول و دوم شدند.

در رشته شنای 100 متر آزاد حرفه ای مریم سادات طباطبایی، فاطمه سادات حسینی و نجمه مهدوی یکتا به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در رشته تیر و کمان نیز در حضور 12 شرکت کننده در رده سنی 11 تا 16 سال مبینا زاهدی و زهرا ستاری رتبه های اول و دوم را کسب کردند و زینب قاسمی و خدیجه حسنی به صورت مشترک بر روی سکوی سوم ایستادند و در رده سنی 17 سال به بالا زهرا سادات کلامی، زهرا ناطقی و مرضیه طالبی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رقابت های دو و میدانی که با حضور 106 نفر برگزار شد، در رده سنی زیر 12 سال فاطمه یوسفی و فاطمه حسینی راد مقام اول مشترک، محدثه روحانی و فاطمه علیپور مقاوم دوم مشترک و فاطمه سلطانی و عارفه سادات فاطمی ابهری به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در رده سنی 12 تا 16 سال زینب سادات نجفی و نفیسه تیموری عباس آبادی حائز رتبه های اول و دوم شدند و فاطمه اشترانی و زهرا محسنی رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سنی 17 تا 25 سال عادله محمدی و فاطمه افتخاری اول و دوم و فاطمه احمدی و فاطمه سیما میرزابیگی به صورت مشترک سوم شدند.

در رده سنی 26 تا 35 سال سیده لیلا حائری، منیر سادات حسنی و لیلا مطلبی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی 36 سال به بالا حکیمه بختیاری و صدیقه نجفی اول و دوم شدند و مهدیه نامدار و اعظم آیتی رتبه سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در دو و میدانی حرفه ای نیز طاهره جوان دلیر، فاطمه نریمانی، مهدیه جوکار مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند./872/ت302/ی

ارسال نظرات