۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۴۸۷۷۸۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

فرهنگ کار و تلاش در جامعه نهادینه شود

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کار اقتصادی باید در دست مردم باشد و دولت مدیریت کند نخریدن اجناس خارجی و بالابردن کیفیت کالاهای داخلی ایرانی با یک عزم ملی شاخه های مهم درخت سبز اقتصاد مقاومتی هستند.
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در کرمان گفت: عملکرد دولت در برخی از کارها به طور مشخص در زندگی مردم انجام نشده است.

وی بیان کرد: بانکداری اسلامی نیاز به اجرا شدن قانون دارد باید در حوزه قانون گذاری لایحه هایی مناسب مربوط به اقتصاد و اجرا شدن قانون از طرف مجلس و دولت با همکاری این دو قوه صورت بگیرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید برای حل مشکل بانک ها و بانکداری از نخبگان در تمام عرضه ها استفاده شود؛ وجود نخبگان و پژوهشگران بسیار در اقتصاد تاثیر گذار است.

وی گفت: اقتصاد مقاوتی ابعاد مختلفی دارد به جز دولتمردان و دستگاه قضا مردم هم باید در این زمینه با عزم ملی فراگیر این مشکل را حل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی اظهار داشت: بسیج شدن یک ستاد برای توانایی های ملی که با همت مردم و دولت برای به تحقق رسیدن در اهداف اقتصاد مقاومتی شکل می گیرد؛ یک مساله مهم است.

وی تاکید کرد: متاسفانه بعضی از مردم حاضر نیستند که برای امرار معاش خود تلاش کنند و بیکاری را برای خود انتخاب می کنند و یا از کارهایی که زحمت دارد شانه خالی می کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید فرهنگ کار و زحمت کشیدن در جامعه رواج یابد؛ تا همه بتوانند برای رسیدن به هدفی که روبرو دارند تلاش کنند.

وی در پایان گفت: کار اقتصادی باید در دست مردم باشد و دولت مدیریت کند نخریدن اجناس خارجی و بالابردن کیفیت کالاهای ایرانی با یک عزم ملی شاخه های مهم درخت سبز اقتصاد مقاوتی هستند./972/303/ب1

 

ارسال نظرات