۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۴۸۷۷۴۹
در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین رییسی عنوان شد؛

تقدیر آیت الله نوری همدانی از خدمات ارزنده آستان قدس رضوی

حضرت آیت الله نوری همدانی، توجه به اقشار ضعیف و کمک درآمد برای زیارت امام رضا(ع) و رسیدگی به مشکلات و معیشت افراد کم درآمد را از خدمات ارزنده آستان قدس رضوی دانست.
آیت الله نوری همدانی و رییسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم ریيسي، تولیت آستان قدس رضوی عصر امروز باحضور در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

حضرت آیت الله نوری ضمن تقدیر از زحمات تولیت آستان قدس رضوی تحولات اخیر را چشمگیر دانست و تصریح کرد: یکی از خدمات شما افزون بر خدمتگزاری این آستان مقدس ونورانی توجه به اقشار ضعیف و کمک درآمد برای زیارت امام رضا علیه السلام و همچنین رسیدگی به مشکلات به خصوص معیشت افراد کم درآمد حاشیه مشهد بوده است.

این مرجع تقلید خطاب به تولیت آستان قدس رضوی، گفت: الحمدلله شما چه در دوران مسوليت های گذشته چه در زمان حاضر یک مدیر موفق بوده اید و از نظر تقوا و اخلاق و انقلابی بودن از شخصیت های برجسته هستید.

حضرت آیت الله نوری همدانی، خدمتگزاری به استان اهلبیت علیهم السلام را برای همه افتخار دانست و ادامه داد: کسانی که در آستان مقدس ائمه اطهار خدمت می کنند، قدر این فرصت ها را بدانند و از آن به خوبی بهره بگیرند.

 در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ریيسي گزارشی از اقدامات صورت گرفته تولیت آستان قدس رضوی در یکسال اخیر را بیان کرد./917/ 202/ص

ارسال نظرات