۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۸۷۷۱۹
امام جمعه همدان:

آشتی با آمریکا آغاز گرفتاری مردم است

امام جمعه همدان با اشاره به این که برخی درپی این هستند که شعار مرگ بر آمریکا در جامعه تعطیل شود، گفت: آشتی با آمریکا به معنای آغاز گرفتاری است.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه همدان با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز، اظهار داشت: سنت نوروز با برخی توصیه های اسلام مانند پاکیزگی، صله رحم و کمک به همنوعان مشابهت دارد.

وی اظهار داشت: خانه تکانی نباید منحصر در خانه و ظرف و ظروف باشد بلکه انسان باید دل، جان و روح خود را خانه تکانی کند.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به مشکلات مواد محترقه در کشور، گفت: باید دید کسانی که مواد محترقه درست می کنند چرا خود از آن استفاده نمی کنند و انسان باید در همه موارد معقول رفتار کند.

وی با بیان این که انسان باید نیت خود را خدایی کند، گفت: اگر انسان به گونه ای رفتار می کرد که همه کارهایی که برای نوروز انجام می دهد برای خدا و رفع گرفتاری مردم باشد، اعمال او قیمت ندارد و اگر برای خدا نباشد کار او بی اهمیت می شود.

آیت الله طه محمدی با اشاره به ضرورت دستگیری از افراد محروم و گرفتار در جامعه، گفت: اگر افراد متمول از اسراف دوری کنند و به مردم گرفتار کمک کنند، آن زمان عید برای همه خواهد بود.

وی با بیان این که آل سعود در حق مردم مظلوم منطقه ظلم می کنند، گفت: بیش از 5 سال است که مردم یمن، بحرین و سوریه درگیر جنگی خونین شده اند که هزاران نفر را در کام مرگ کشانده است.

امام جمعه همدان با اشاره به این که برخی در پی این هستند که شعار مرگ بر امریکا در جامعه تعطیل شود، گفت: آشتی با آمریکا به معنای آغاز گرفتاری است چنان که مشاهده شد با هواپیمای خودشان مسجدی رابمباران کردند و حدود صد نفر کشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسؤولان برای به ثمر رساندن برجام تلاش کردند اما رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست و دست دوستی او دست خیانت است./979/202/ب2

ارسال نظرات