۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۸۷۶۶۹
از سوی اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی؛

طرح تولید محتوای نوروزی ویژه مبلغان نوین ارائه می شود

اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی طرح احسن الحال را در فضای مجازی تولید محتوا، متناسب با عید نوروز برگزار می کند.
طرح احسن الحال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت تعطیلات عید نوروز طرح احسن الحال در فضای مجازی تولید محتوا، متناسب با عید نوروز را برگزار می کند.

همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز سال نو که مزین به سالروز ولادت امیرمؤمنان علی (علیه السلام) است و همچنین اعلام شعار سال از طرف مقام معظم رهبری، طرح تولید محتوای نوروزی از سوی اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی ویژه مبلغان نوین در راستای تولید و بازنشر محتوای فاخر دینی در فضای مجازی از ۲۷ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ارائه می شود.

تبیین و ترویج شعار سال مقام معظم رهبری، بررسی فرصت ها و آسیب های «عید نوروز» از منظر آموزه های دین مبین اسلام، احیاء سنت های ایرانی-اسلامی فراموش شده در عید نوروز، نقش حیا در سلامت روان و عید نوروز فرصت حضور در اجتماع و دوری از شبکه های اجتماعی از موضوعات این برنامه است.

کلّیه مبلّغان فعّال در این بخش، لازم است مطالب و تولیدات خود را که در وبلاگ، سایت یا شبکه های اجتماعی و پیام رسان منتشر نموده اند، از طریق آیکون اختصاصی «طرح احسن الحال(طرح نوروز ۹۶)، در قالب های عکس نوشته و پوستر،  اینفوگرافی، کلیپ (صوتی یا تصویری)، نرم افزار (اندروید و مالتی مدیا (کم حجم و مناسب با طرح)، ویژه نامه، متن کوتاه (کمتر از ۱۵۰ کلمه) ارسال کنند.

متناسب بودن با موضوعات طرح، دارا بودن ملاکهای علمی و استناد، طراحی ها متناسب با هویت ،ارزش ها و شئونات دینی و ملی، تناسب سایز، رنگ بندی و تکنیک های گرافیکی متناسب با شبکه های اجتماعی و پیام رسان، عدم استفاده از هرگونه آرم، لوگو یا آدرس اینترنتی در تصاویر و حداقل محتوای ارسالی ۱۵ و حداکثر ۶۰ مطلب از نکات مهم بخش تولید اثر است.

بخش بازنشر نیز مخصوص مبلّغانی است که در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مشغول فعالیت هستند و قبلا با مدیر هماهنگ کننده شبکه های اجتماعی و پیام رسان( http://telegram.me/Web_admin )، هماهنگی لازم را انجام داده باشند.
گفتنی است در این بخش تولیدات ارزیابی شده، بعد از پنج روز از شروع طرح، قابل مشاهده بوده و مبلغان می توانند این تولیدات را در رایانه یا گوشی هوشمند و تبلت خود ذخیره و سپس در فضای شبکه های پیام رسان منتشر کنند.
تعداد اعضای کانال، گروه ،پیج و ...، تعداد بازدید مطالب، میزان مشارکت در طرح (تعداد کل مطالب منتشرشده طرح)، استفاده از هشتک #احسن_الحال، دائمی و مستمر بودن مطالب، ارسال عکس از صفحه (اسکرین شات) از کلیه مطالب منتشره از مهمترین ملاک های موردنظر در این بخش است.
لازم به یادآوری است،  مبلّغان شرکت کننده در بخش بازنشر، از ۲۰ تا ۳۰ فروردین فرصت دارند گزارش بازنشر (عکس از صفحه -اسکرین شات) از مطالب منتشره خود را در قالب یک یا چند فایل فشرده (زیپ شده) در آیکون گزارش بازنشر طرح احسن الحال (در تاریخ مذکور درمیزکار شخصی قابل مشاهده است) ارسال کنند./872/پ203/ی

ارسال نظرات