۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۴۸۷۶۴۸
امام جمعه رامشیر:

ولایت فقیه قلب تپنده نظام اسلامی است

امام جمعه رامشیر با بیان این که انقلاب های بسیاری در جهان رخ داده اما به علت عدم وجود رهبری و ولایت فقیه با گذشت زمان از مسیر خود منحرف شده اند، گفت: قلب تپنده نظام اسلامی ولایت فقیه است.
حکومت اسلامی

حجت الاسلام غضبان معرف، امام جمعه رامشیر، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در نظام حکومت دینی به سبب اعتقاد عملی به ولایت فقیه، نظام اسلامی تا کنون دچار انحراف نشده است، اظهار داشت: ولایت فقیه در واقع به معنای ولایت امام زمان(عج) و ولایت اهل بیت(ع) است.

وی با بیان این که انقلاب های بسیاری در جهان  رخ داده اما به علت عدم وجود رهبری و ولایت فقیه با گذشت زمان از مسیر خود منحرف شده اند ولی انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبری فرزانه همچنان عزتمندانه پیش می رود، افزود: قلب تپنده نظام اسلامی ولایت فقیه است و رکن اصلی نظام اسلام حقیقی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی رامشیر ادامه داد: علت دشمنی های آمریکا، رژیم صهیونیستی و تکفیری ها با انقلاب اسلامی ایران وجود ولایت فقیه است؛ اگر به دنبال حفظ اسلام ناب محمدی هستیم باید به ولایت فقیه اهمیت بدهیم.

امام جمعه رامشیر با بیان این که حکومت ها باید تابع دین باشند و اگر جامعه ای خلاف این باشد باید بررسی کرد که برچه اساسی اداره و مدیریت می شود، گفت: موقعیت دین در حکومت ها باید مورد ارزیابی قرار گیرد و اگر دین بخواهد تابع حکومت باشد به یقین حاکمان دین را به سلیقه خود تغییر می کنند.

حجت الاسلام معرف ادامه داد: تابعیت حاکمیت ها از دین به یقین عاملی بازدارنده و رشد دهنده برای حکومت ها خواهد بود./303/9453/ب1

ارسال نظرات