۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۸۷۶۴۶
از سوی طلاب خوزستانی صورت گرفت؛

ارسال بیش از 1400 مقاله به نهمین جشنواره علامه حلی

کارشناس معاونت پژوهش حوزه های علمیه خوزستان از ارسال یک هزار و 439 مقاله به دبیرخانه نهمین جشنواره علامه حلی کشوری از سوی طلاب برادر و خواهر خوزستانی خبر داد.
جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام عبدالله شریفی، کارشناس معاونت پژوهش حوزه های علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ارسال یک هزار و 439 مقاله به دبیرخانه نهمین جشنواره علامه حلی کشوری از سوی طلاب برادر و خواهر خوزستانی، ابراز داشت: این آثار شامل پایان نامه های سطح 3 و 4، مقاله، کتاب و تحقیق پایانی هستند.

کارشناس معاونت پژوهش حوزه های علمیه خوزستان ادامه داد: در نهمین جشنواره علامه حلی کشور، حوزه علمیه برادران خوزستان رتبه سوم را از لحاظ ارسال آثار کسب کردند.

وی با بیان این که حوزه های علمیه خواهران خوزستان 343 اثر را به دبیرخانه نهمین جشنواره علامه حلی کشور ارسال کرده اند که در مجموع یک هزار و 439 اثر از سوی طلاب برادر و خواهر ارسال شده است، افزود: حوزه های برادران خوزستان پس از قم و کرمان رتبه سوم ارسال آثاری را در سطح کشور کسب کردند.

لازم به ذکر است، گروه‌های علمی پژوهش، در این دوره از جشنواره عبارتند از؛ تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات، علوم انسانی (مرتبط با حوزه دین) و همچنین آثار علمی باید با محتوای پژوهش، تألیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‌نامه باشند.

گفتنی است در نخستین جشنواره علامه حلی استانی ۲۲ طلبه از مدارس علمیه استان به عنوان برگزیدگان انتخاب و در 23 آذرماه سال جاری با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و دبیر جشنواره علامه حلی کشور از آنها تجلیل به عمل آمد./303/9453/ب1

ارسال نظرات