۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۸۷۵۷۹
مدیر مؤسسه جهادی فرهنگی عباد قم:

مؤسسه عباد به دنبال نخبه‌پروری در گروه‌های جهادی است

مدیر مؤسسه جهادی فرهنگی عباد قم با بیان این که ستاد طلاب و روحانیون در 2 سال گذشته و با هدف ترویج روحیه جهادی و انقلابی در حوزه‌های علمیه شکل گرفت، گفت: مؤسسه عباد بحث نخبه‌پروری را در گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.
اردوهای جهادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مصطفی محمددوست، مدیر مؤسسه جهادی فرهنگی عباد قم ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مؤسسه فرهنگی عباد از سال 87 با همکاری جمعی از طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم راه‌اندازی شد و فعالیت خود را از آن سال به بعد آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه‌های این مؤسسه در تبلیغات جهادی و محرومیت‌زدایی است، گفت: مؤسسه فرهنگی عباد با هدف پیشرفت و آبادانی مناطق محروم فعالیت می‌کند.

مدیر مؤسسه جهادی فرهنگی عباد قم افزود: از سال 87 تاکنون بیش از 52 اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده که در هر کدام از این اردوها 50 تا 150 نفر حضور داشتند و به مردم مناطق محروم خدمت‌رسانی کردند.

حجت الاسلام محمددوست با بیان اینکه در ایام نوروز این گروه جهادی به روستای لانو در بخش درح سربیشه اعزام می‌شوند، تصریح کرد: برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی گروه جهادی مؤسسه عباد در ایام محرم، صفر، فاطمیه، نوروز و تابستان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد طلاب و روحانیون در 2 سال گذشته و با هدف ترویج روحیه جهادی و انقلابی در حوزه‌های علمیه شکل گرفت و مؤسسه عباد بحث نخبه‌پروری را در گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.

مدیر مؤسسه جهادی فرهنگی عباد قم خاطرنشان کرد: امید داریم تا پایان سال آینده هر حوزه انقلابی یک گروه جهادی قوی در جهت محرومیت‌زدایی و پیشرفت و آبادانی داشته باشد./202/880/ب1

ارسال نظرات