۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۴۸۷۵۷۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکر انقلاب برپایه اقدامات جهادی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اردوهای جهادی مایه رشد است، گفت: برای اینکه به رشد و خودسازی برسیم باید در این اردوهای جهادی شرکت کنیم و خود را تافته جدا بافته ندانیم.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار گروه جهادی فرهنگی عباد، اظهار داشت: گروه‌های جهادی با عمل خود با مردم مناطق محروم حرف می‌زنند.

وی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری را باید سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای همه کافی است البته اگر گوش شنوایی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اردوهای جهادی مایه رشد است نه قیافه‌های اتو کشیده برخی‌ها، افزود: برای اینکه به رشد و خودسازی برسیم باید در این اردوهای جهادی شرکت کنیم و خود را تافته جدا بافته ندانیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد:‌ تفکر مکتب و نظام اسلامی بر روی کار جهادی است، این تفکر باید در میان جوانان و نوجوانان گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه تفکر و انقلاب ما بر اساس روحیه جهادی است، ادامه داد: کمک به نیازمندان در جامعه و فرهنگ جهاد سیره پیامبراکرم(ص) و ائمه معصومین مانند امام علی(ع) و امام صادق(ع) است./202/880/ب1

ارسال نظرات