۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۴۸۷۵۵۰
حجت الاسلام بزمانی خبر داد؛

کسب رتبه برتر مدیریت مساجد و بقاع متبرکه ستاد امربه معروف سیستان و بلوچستان

حجت الاسلام بزمانی گفت: در سال جاری مدیریت مساجد و بقاع متبرکه استان در سطح کشور در جهت اجرایی کردن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر رتبه برتر را کسب کرده است.
حجت الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان امروز در جلسه سیاست گذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد گفت: حوزه معاونت مردم به دولت و دولت به مردم ستاد در سال جاری اتفاقات مبارکی را داشته است.

وی با اشاره به اینکه این حوزه معاونت مردم به دولت و دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر دارای چهار مدیریت مساجد و بقاع متبرکه، مدیریت اصناف، مدیریت هیأت‌های مذهبی و مدیریت هنری است، عنوان کرد: در سال جاری مدیریت مساجد و بقاع متبرکه استان در سطح کشور در راستای اجرایی کردن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر رتبه برتر را کسب کرده است.

حجت الاسلام بزمانی اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت مردم به دولت و دولت به مردم ستاد را برشمرد و تصریح کرد: مدیریت مساجد و بقاع متبرکه در اقدامی زیبا 870 داوطلب آمر به معروف و ناهی از منکر را ثبت نام و گزینش کرده است که در قالب 87 گروه ده نفره امر به معروف و نهی از منکر را در مساجد استان احیا می‌کنند.

وی ادامه داد: تعداد 200 نفر از این افراد پس از گذراندن آموزش‌های لازم در این جهت کارت‌های آمر به معروف و ناهی از منکر را تحویل گرفتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در مدیریت اصناف 90 نفر از اعضای اتحادیه در قالب نُه گروه ده نفره ثبت نام، جذب و گزینش شده‌اند و آماده گذراندن دوره‌های مربوطه هستند.

وی اظهار داشت: در مدیریت هیئات مذهبی نیز شش گروه ده نفره تشکیل شده که باید دوره های آموزشی را طی کنند و امور در حال اجرا هستند./202/831/ب1

ارسال نظرات