۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۸۷۵۴۸

حرم رضوی در آخرین روزهای سال میزبان «درس‌هایی از قرآن» می شود

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر رضوی در آخرین روزهای سال میزبان برگزاری جلسات «درس هایی از قرآن» از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی می شود.
درس‌هایی از قرآن

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار کرد: در روزهای پایانی و در آستانه سال جدید ویژه برنامه درس‌هایی از قرآن در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حرم مطهر رضوی تجلی گاه پیوند قرآن و عترت است، ابراز کرد: آخرین روزهای سال فرصت مغتنمی برای بهره‌مندی از سفره پر نعمت قرآنی در جوار مضجع منور امام رضا(ع) است.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر تفسیر و مفاهیم قرآنی گفت: تفسیر قرآن کریم با عنوان «درس هایی از قرآن» از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی مفسر قرآن کریم و رییس ستاد اقامه نماز کشور در حرم رضوی برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی متذکر شد: ویژه برنامه درس‌هایی از قرآن از امشب تا دو شنبه سی‌ام اسفند ماه هر شب ساعت 21 در رواق دارالحجه برگزار می شود.

وی افزود: در ایام نوروز نیز کرسی تفسیر قرآن کریم پس از ترتیل صبحگاهی هر روز پس از نماز صبح و کرسی تفسیر نهج البلاغه نیز هر روز پس از نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره) دایر می شود.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در ایام ماه مبارک رمضان نیز در چند سال اخیر در حرم مطهر رضوی برگزار شده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این خصوص چاپ کتابچه «درس هایی از قرآن» از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

گفتنی است، حجج اسلام علیرضا پناهیان، علی سرلک، سید محمدرضا طباطبایی نسب، محمدجواد حاج علی اکبری، سید مهدی حائری زاده و مهدی ماندگاری، صادق گلزاده و سید علیرضا تراشیون از دیگر سخنرانان حرم رضوی در روزهای پایانی اسفند هستند./302/1308/ب1

ارسال نظرات