۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۴۸۷۵۴۷
حجت الاسلام قرائتی خبرداد؛

راه اندازی بانک اطلاعاتی طلاب و فضلای شهرستان های کاشان، نطنز و آران و بیدگل

نماینده طلاب و فضلای کاشان، آران و بیدگل و نطنز از راه اندازی بانک اطلاعاتی و احداث یک ساختمان ویژه طلاب و فضلای این سه شهرستان در حومه شهر قم خبر داد.
علی اصغر قرائتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اصغر قرائتی نماینده طلاب و فضلای کاشان، آران و بیدگل و نظنز شامگاه چهارشنبه در همایش طلاب این سه شهرستان که در سالن همایش های مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی وی را مفسری مجاهد، مبارزی مصلح و یاوری برای امام و رهبری دانست.

وی با ذکر نام تعدادی از بزرگان کاشان و طلب مغفرت برای آنها، عنوان داشت: این بزرگان به حکم استادی حق زیادی به گردن ما دارند و ما باید همواره قدردان این افراد باشیم و حضور و موفقیت بسیاری از ما امروز در حوزه مرهون استفاده از محضر این بزرگان است.

حجت الاسلام قرائتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما به عنوان نماینده طلاب هیچ قولی ندادیم که نتوانیم انجام دهیم، خاطرنشان کرد: قول دادن یک نوع دین است که به گردن انسان می آید و ما نیز در این مقام نه پول داریم، نه عنوان و نه پشتوانه حقوقی ولی به هرحال با جذب خیرینی توانسته ایم کارهایی را انجام دهیم.

وی افزود: ما برای حل مشکلات اداری طلاب خودمان در حوزه نیز فعالیت داریم، چراکه معتقدیم بسیاری از مشکلات با یک تلفن زدن حل می شود، بنابراین بنده به همراه حجج اسلام صبوحی و حسینی پناه دیگر نمایندگان این سه شهرستان شماره موبایل خودمان را در اختیار طلاب قرار داده ایم و همیشه نیز پاسخگو خواهیم بود.

عضو مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه یکی از فعالیت های ما تلاش برای تهیه خانه برای طلاب سادات نیازمند است، ابراز داشت: این مسأله نیز فعلا به نتیجه نرسیده است ولی خیرینی پیدا شده اند که قول هایی داده اند ولی ما به هرحال برای کم کردن مشکلات طلاب همه تلاش خودمان را به کار گرفته ایم که صندوق قرض الحسنه، حل مشکلات معیشتی طلاب نیازمند، حل مشکلات اداری و تهیه مسکن برای طلاب سید بخشی از این فعالیت ها است.

وی در ادامه از راه اندازی بانک اطلاعاتی طلاب و فضلای شهرستان های کاشان، نطنز و آران و بیدگل خبر داد و عنوان کرد: ما تا به امروز یک منبع اطلاعاتی از طلاب خودمان نداشته ایم ولی با تکمیل فرم هایی که امشب در اختیار طلاب قرار داده ایم می توانیم از این اطلاعات در زمینه های مختلف تدریسی، تحصیلی، تبلیغی، پایان نامه، سخنرانی و همچنین واریز هدایایی در برخی از ایام سال استفاده کنیم.

حجت الاسلام قرائتی در پایان یادآور شد: به زودی ساختمانی ویژه طلاب این سه شهرستان در منطقه ای در حومه شهر قم نیز با کمک خیرین احداث می شود تا از این پس برای برگزاری جلسات و محافل و از جمله این همایش سالیانه مشکلی نداشته باشیم و دسترسی طلاب به نمایندگانشان نیز به سهولت صورت بپذیرد./1330/پ202/ی

ارسال نظرات